Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Starea e-commerce-ului in Franta, in 2015 (raport)

ecommerce franta

Anul 2015 a insemnat, pe piata de e-commerce franceza, o crestere de 1.400.000 de cumparatori online fata de anul anterior, conform unui raport in domeniu realizat de ecommercewiki.org („France B2C E-commerce Country Report 2016”). In tara europeana, 36 de milioane de oameni (persoane peste 15 ani) fac cumparaturi pe Internet, adica 66% din populatie. Alte cifre relevante pentru tara amintita gasiti in cele ce urmeaza:

  • 87% din populatie foloseste Internetul, adica 47 de milioane de persoane
  • suma medie cheltuita online de francezi in anul 2015 a fost de 1.780 €, totalul anual fiind de 64,9 miliarde € (iar in anul curent analistii estimeaza ca aceasta suma va depasi 71 miliarde €)
  • PIB-ul francez a fost de peste 2,1 milioane € in 2015 (mai mare cu 1,2% fata de 2014, luand in calcul si rata inflatiei), iar „felia” reprezentata de e-commerce a fost de 2,97%, unul dintre cele mai mari procente din Europa
  • cel mai des, francezii cumpara online imbracaminte (la categoria produse) si bilete de avion/hotel (la categoria servicii)
  • 62% din populatie utilizeaza un smartphone, iar cel mai popular browser mobile este Safari
  • 15% din vanzarile online au fost realizate pe dispozitive mobile, in anul incheiat, vanzari care au atins cifra de 9,9 miliarde €
  • francezii intra online de pe smartphone, in magazinele fizice, mai ales pentru a compara pretul produselor vazute la fata locului, dar si pentru a descoperi detalii despre produse si a citi review-uri
  • Facebook este cea mai populara aplicatie mobile si cea mai populara retea sociala (43% de utilizatori); cu toate acestea, 40% dintre francezi spun ca nu intra niciodata pe retele de socializare, iar 28% intra zilnic
  • cea mai importanta bariera in calea comertului transfrontalier o constituie, in tara europeana, neincrederea in site-urile straine (40%), iar cel mai important motiv pentru a cumpara online din strainatate este reprezentat de ofertele tentante (44%)
  • 29% dintre cumparatorii online francezi au cumparat cel putin o data imbracaminte/incaltaminte de pe un magazine online strain
  • cea mai populara metoda de plata online in Franta este plata prin carduri de debit (39% dintre cumparatori o prefera, peste 94% din populatia de peste 15 ani are card Carte Bancaire); pe locul doi, se plaseaza cardurile de credit (22%)

Leave a reply