VTEX va investi 4 milioane $ in Romania, in urmatorii 2 ani
VTEX anunta – intr-un comunicat de presa – ca are planuri financiare mari pentru tara noastra, pana in 2021: biroul VTEX din Romania va deveni un centru de extindere al companiei in regiunea Europei Centrale si de Est, iar compania care ofera o platforma unificate de comert pentru companii mari si medii va investi 4 milioane $ in dezvoltare, in Romania, in urmatorii 2 ani. VTEX are operatiuni in 28 de tari si este una dintre cele mai importante platforme e-commerce din lume, potrivit IDC MarketScape si Gartner.
In 2019, VTEX a investit in tara noastra 1 milion $ in localizarea produsului, consolidarea echipei si actiuni menite sa sprijine dezvoltarea pietei locale de e-commerce. Compania a lansat un program unic de training, audit si consultanta (VTEX Partner Insights), pe care il implementeaza in companiile mari si in cele care au o abordare omnichannel, interesate sa-si creasca vanzarile si sa se dezvolte rapid.
Pentru 2020, VTEX a alocat fonduri de 1,5 milioane $ pentru investitii; in 2021, suma va creste la 2,5 milioane $. „Investitiile de anul acesta vor sprijini consolidarea proiectelor existente in Romania si crearea unei echipe locale puternice, formata doar din cei mai buni oameni din domeniu. Urmarim crearea de parteneriate solide cu agentii precum Zitec, cu ajutorul carora sa devenim un lider in tara si apoi in regiune. Obiectivul este sa acceleram extinderea si livrarea de noi proiecte pentru retaileri importanti din e-commerce-ul local si regional, a caror crestere o putem sustine cu platforma noastra de comert unificata, scalabila, securizata si globala”, transmite Cristi Movila (foto, Country Manager VTEX Romania).
In ultimii 5 ani, VTEX s-a axat pe construirea unei platforme care sa permita dezvoltarea comertului global, prin unificarea operatiunilor clientilor online si offline, iar investitiile viitoare vor oferi solutii de tip unified commerce imbunatatite. VTEX isi propune sa accelereze si mai mult extinderea, in directia inovarii de produs si a dezvoltarii specifice fiecarei tari. „Sub presiunea clientilor, care isi doresc o experienta de shopping unitara intre canalele online si offline, retailerii si brand-urile au nevoie, in dezvoltarea lor in e-commerce, de fiabilitate si capacitatea de a-si testa propriile inovatii. Solutia VTEX, nativa in cloud si foarte usor customizabila, le ofera pe ambele si mai mult, fiind principalul partener de crestere al marilor jucatori din e-commerce”, adauga Cristi Movila.
Leave a reply