Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Veniturile Alibaba au crescut cu 54% in H3 2016

Alibaba

In al treilea trimestru al anului trecut (iulie – septembrie 2016), Alibaba a avut venituri totale de 53,25 miliarde RMB, adica 7,67 miliarde $, cu 54% mai mari decat in aceeasi perioada a anului anterior – cifra care depaseste estimarile analistilor in domeniu (de 50,4 miliarde RMB), aflam de pe techcrunch.com. Nu este de mirare ca gigantul online chinez si-a modificat rapid proiectiile asupra veniturilor totale pe 2017, de la o crestere de 48%, la una de 53%.

Principala sursa de venit a celor de la Alibaba este e-commerce-ul, marketplace-urile sale avand 493 de milioane de utilizatori lunari (din care, 443 milioane sunt cumparatori activi) si aducandu-i 46,58 miliarde RMB (adica 6,71 miliarde $) in H3 2016, cu 45% mai mutl decat in aceeasi perioada din 2015. Asta avand in vedere ca intreaga China are 731 de milioane de utilizatori de Internet, 95% dintre ei utilizand dispozitive mobile pentru acces.

Cifrele vor fi uriase si pentru H4 2016, dupa ce Alibaba a mai bifat un record de Singles Day, pe 11 noiembrie: a avut vanzari totale de 120,7 RMB (adica 17,73 miliarde $, cu 32% mai mult decat cea de anul trecut).

Alte domenii de activitate in care investeste compania Alibaba sunt:

  • cloud-ul (Aliyun) – spatiu competitiv, dominat de Amazon, Google si Microsoft, care a adus chinezilor venituri mai mari cu 115%, de 1,76 miliarde RMB (254 milioane $); cifra este aproape cu 50% mai mare decat cea din H2 2016
  • digital media si entertainment-ul – unde veniturile au crescut cu 273%, pana la 4,1 miliarde RMB (585 milioane $)
  • prezenta offline – compania vrea sa cumpere unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din China, Intime, oferind 2,6 milioane $ proprietarilor; detine deja un procent din actiuni, de acum trei ani, si a platit pe ele 692 milioane $
  • Koubei – platforma de comert local a avut venituri de 73,1 miliarde RMB (10,5 miliarde $) in H3, cu 52% mai mult fata de H3 2015

Raspunde la aceasta intrebare