Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Ultimele zile de inscrieri cu pret redus, la Scoala de Vara GPeC 2014

Cu o traditie de 14 ani, Scoala de Vara GPeC – singura serie de cursuri intensive de e-commerce si marketing digital din Romania – se va desfasura in perioada 21-26 august, la Moieciu de Sus (Brasov). Organizatorii anunta, intr-un comunicat de presa, ca pe 26 iulie expira oferta Smart Buy, care asigura 100 € discount din pretul biletelor de acces, care pot fi cumparate de aici.

Conceptul reprezinta un mix intre invatare (cursuri intensive si dezbateri alaturi de unii dintre cei mai buni specialisti din digial) si distractie (team building, drumetii, plimbari cu biciclete electrice, barbecue si concert folk live, cu Marius Matache). Scoala de Vara GPeC 2024 va include 12 module de cursuri si dezbateri:

  1. Piata e-commerce din Romania, in 2024: situatia la zi, impactul jucatorilor chinezi, provocari, oportunitati si asteptari pentru Q4 2024 – Tudor Manea (eMAG), Oana Dumitrescu (Google), Cornel Morcov (FAN Courier), Catalin Maftei (Posta Panduri & Plati Online), Daniel Slavenie (Limitless Agency)
  2. Profitabilitate bazata pe date & scalare in business – Catalin Vladescu (VTEX), Cosmin Daraban (Gomag), George Raschitor (Sinaps)
  3. Strategii must-have in Google Ads pentru magazinele online, in Q4 2024 – Dragos Smeu (Mavericks)
  4. Meta Ads: tactici eficiente pentru cresterea rezultatelor din reclame – Oana Vasilica (Canopy)
  5. SEO in epoca AI (cum maximizezi rezultatele de marketing, in 2024) – Horia Neagu (Napoleon Digital)
  6. Introducere in LLM-uri: de ce GPT ar putea sa te frustreze – Cristian Orasanu (Naratix.ai)
  7. UX, CRO & marketing tips pentru magazinele online – Andrei Radu (GPeC)
  8. Influencer brand: secretele viralitatii – Victor Urda (Genius Media)
  9. Pinterest ads: secrete din culise, pentru campanii care convertesc – Sabin Belusica (Aleph Holding)
  10. Laboratorul de digital marketing: cum se construieste o strategie de marketing online, pas cu pas – Raluca Radu (MTH Digital)
  11. E-mail marketing: cum sa personalizezi continutul, ca sa generezi loializare si conversii – Andrei Georgescu (WhiteImage)
  12. Despre influencer marketing si amprenta digitala a brandului tau – discutie libera cu Cristian China-Birta (Kooperativa 2.0)

Scoala de Vara GPeC se adreseaza tuturor celor direct interesati de comert online si marketing digital: magazine si platforme e-commerce, agentii specializate, retaileri traditionali care vor sa-si dezvolte componenta digitala, antreprenori care vor sa inceapa un astfel de business, furnizori de servicii digitale, procesatori de plati, companii de curierat etc.

După data de 26 iulie, biletele pentru cazare All Inclusive costa 999 € + TVA (in regim Double) si 1.099 € + TVA (in regim Single). Pretul include accesul la toate sesiunile de cursuri si dezbateri din perioada 21-26 august, cazare si pensiune completa pentru 5 nopti, 2 coffee breaks/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice in regim Open Bar, acces la toate activitatile de team-building, e-bikes, concert folk si barbecue.

Leave a reply