Ultimele zile de inscrieri cu cel mai mic pret, la GPeC SUMMIT Online (24-25 mai 2021)
Cu o traditie de 16 ani, GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de e-commerce si marketing digital din Romania, editia din aceasta primavara desfasurandu-se exclusiv online, pe 24 si 25 mai 2021. 46 de speakeri internationali si romani (considerati drept unii dintre cei mai buni specialisti din domeniu) vor vorbi in cele doua zile de eveniment, atat in cadrul Conferintei GPeC, cat si in cadrul celor 17 cursuri intensive de e-commerce si marketing online desfasurate la GPeC SUMMIT.
Biletele cu cel mai mic cost (prin Oferta Early Bird) la GPeC SUMMIT Online mai sunt disponibile aici pana pe 18 mai, ora 23:59. Costul acestora este urmatorul: 99 € + TVA/persoana, pentru cursurile GPeC (24-25 mai); 99 € + TVA/persoana, pentru accesul la panelurile speakeri internationali (25 mai); 199 € + TVA/persoana, pentru un 2-Day-Pass, cu acces la intreg evenimentul, in ambele zile. Accesul la Conferinta GPeC (24 mai) este gratuit, dar necesita inscriere prealabila pe site-ul organizatorilor.
Conferinta GPeC (24 mai): cum sa ai un start-up e-commerce de succes
In prima zi de GPeC SUMMIT are loc Conferinta GPeC, care este accesibila gratuit tuturor celor care vor sa lanseze un magazin online sau au deja un business online si vor sa afle cum sa il creasca.
„Tinand cont de contextul anului trecut si pana in prezent privind pandemia, tot mai multe companii au realizat cat de important este canalul online pentru afacerea lor – multi au migrat din offline in online, iar alti antreprenori cocheteaza tot mai mult cu ideea pornirii unei afaceri online si au nevoie de informatii concrete despre cum sa faca acest lucru cu reale sanse de succes. Tocmai de aceea, venim in sprijinul tuturor celor aflati la inceput de drum si le oferim gratuit Conferinta GPeC din 24 mai, in cadrul careia am reunit unii din cei mai buni specialisti autohtoni si dezbatem cele mai importante subiecte ca sa ai un magazin online de succes”, transmite Andrei Radu (foto, CEO & Fondator GPeC).
22 de experti in e-commerce si marketing online din Romania vor fi prezenti la conferinta, iar subiectele discutate vizeaza:
- starea actuala a pietei de e-commerce din Romania si previziuni pentru viitor
- alegerea platformei e-commerce, procese logistice, alegerea produselor, promovarea magazinului online pentru achizitia de noi clienti, tehnici de retentie a clientilor existenti
- sfaturi practice pentru lansarea si cresterea unui magazin online
- solutii inovatoare, automatizari de procese si optiuni multiple de livrare pentru a avea clienti fericiti
- instrumente la dispozitia antreprenorilor pentru a vinde online peste granitele tarii
- SEO, social media, bugete de marketing pentru cei aflati la inceput de drum
17 cursuri intensive de e-commerce si marketing online (24-25 mai)
In paralel cu Conferinta GPeC, in cele doua de eveniment online vor avea loc 17 cursuri pe cele mai importante subiecte pentru orice business online. Biletul pentru acces la cursuri le ofera participantilor posibilitatea sa participe la 6 cursuri live, urmand sa primeasca inregistrarile video ale tuturor celor 17 sesiuni, ca sa nu rateze nimic din continutul transmis.
Toate cursurile sunt pentru nivelul incepator/intermediar. Cele 17 cursuri sunt:
- Realizarea planului de continut si stabilirea bugetului necesar pentru promovare in social media – Alexandru Negrea (Fondator Social Smarts)
- Growth Hacking pentru E-Commerce – Toma Grozavescu (Fondator SMARTERS)
- Oamenilor le pasa mai putin decat crezi de brandul tau – Bianca Lohan (Senior PPC Canopyst)
- Branding, How To – Roxana Hurducas (Marcomm Auditor & Consultant)
- Cum sa te promovezi eficient pe Instagram – Robert Dumitru (Head of Digital MTH Digital)
- eMAG Seller Academy: eCommerce Growth Case Studies – Oana Antohe (Seller Growth Marketplace Director)
- Performance excellence with Google Ads – Anabela Luca (CEO adLemonade)
- SEO pentru paginile de produs: cum alegi produsele cu cel mai bun scor de oportunitate SEO si ce poti face pentru o mai buna pozitionare a lor in Google – Mihai Vinatoru (Managing Partner DWF)
- Curs Intensiv de Facebook Ads – Raluca Radu (Fondator MTH Digital) & Stefan Hobjila (Head of Graphic Design MTH Digital)
- 10 Super sexy dashboards in Google Data Studio, pentru magazine online – Liviu Taloi (Data Insights Manager DWF)
- RGR – retururi, garantii si recenzii: cele mai fierbinti probleme juridice ale magazinelor online – Bogdan Manolea (Cofondator TRUSTED.ro)
- EcommPlus: superkit pentru antreprenori – cum sa castigi vanzari si trafic online – Cosmin Daraban (CEO & Cofondator Gomag)
- Product Marketing Focused on ROI – Daniel Ene (SEO Growth Hacker MOLOSO)
- Curs intensiv de user experience & optimizarea conversiilor – Andrei Radu (CEO & Fondator GPeC)
- SEO – from Zero to Hero – Horia Neagu (Fondator Napoleon Digital)
- 10 moduri de a creste Customer Lifetime Value in e-commerce – Valentin Radu (CEO Omniconvert)
- Google Analytics 4 – o noua era in analiza datelor pentru site-uri web si aplicatii mobile – Eugen Potlog (Chief Optimizer UX Studio)
GPeC SUMMIT – ziua speakerilor internationali (25 mai)
Pe 25 mai, pe scena virtuala a GPeC SUMMIT urca 8 speakeri internationali legendari, experti recunoscuti la nivel mondial pentru vasta lor experienta in e-commerce si marketing digital:
- Avinash Kaushik, Digital Marketing Evangelist, expert in Google Analytics si autorul a doua carti bestseller (care vorbeste in premiera la un eveniment romanesc)
- Oli Gardner, specialist in marketing si optimizarea ratei de conversie
- Shanelle Mullin, Experimentation & Analysis Specialist
- Talia Wolf, Conversion Optimization Specialist
- Vitaly Friedman, Cofondator Smashing Magazine & UX Consultant
- Jill Quick, Digital Marketing Expert
- Alex Birkett, Cofondator Omniscient Digital
- Jordan West, E-Commerce Investor & Marketing Agency Owner
Programul complet al celor doua zile de eveniment poate fi consultat in Agenda GPeC, publicata pe website-ul organizatorilor.
Leave a reply