Termenii unei plangeri catre ANSPDCP
RaporteazaIntrebare
Please briefly explain why you feel this question should be reported .
Plângerea scrisă a unei persoane fizice către ANSPDCP este luată în considerare dacă firma care i-a trimis un email (pe care persoana îl consideră spam) nu a primit o cerere de dezabonare?
Deschis
0
Chestiuni legale
E-mail marketing
11 ani
2 raspuns
1034 vizualizari
0
Răspunsuri ( 2 )
Nu stiu exact cum actioneaza ANSPDCP, dar daca ar fi sa urmeze legea ar trebui luata in considerare atat timp cand mesajul comercial a fost trimis fara solicitarea sau acordul persoanei sau daca nu a existat cel putin o relatie comerciala la un moment dat.
E si logic, nu ma pot dezabona de la ceva daca nu m-am abonat niciodata. Nu?
Extras din procedura de solutionare:
(ANSPDCP) … „constată că persoana care a formulat plângerea nu face dovada că s-a adresat în prealabil operatorului, în condiţiile art. 25 alin. (3) din Legea nr. 677/2001, propune şefului ierarhic, prin proiectul de răspuns, respingerea acesteia ca inadmisibilă şi solicită petiţionarului parcurgerea procedurii prealabile.”
De asta și întrebarea mea. Pare clar, însă voiam să fiu cât mai sigur pe situația asta. Momentan sunt de ambele părți ale „baricadei”, în două situații separate.
Ca utilizator am cerut dezabonarea prin sistemul automat si nu am primit confirmare pe email, doar on-page. Am cerut si prin mesaj pe pagina de facebook, mi s-a raspuns ca da, insa urmatorul newsletter iar l-am primit (KLM Romania); apoi ca reprezentant de firmă care a primit odată cu o cerere de dezabonare și o amenințare mică, probabil utilizatorul crede că se rezolvă mai repede dacă procedează așa.