Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Temu vs. Amazon: produse, preturi si increderea consumatorilor


Omnisend.com a analizat recent 23 de cateogrii de produse (si primele 25 cel mai bine vandute produse din fiecare), preturile si increderea consumatorilor in doua marketplace-uri e-commerce importante: Temu si Amazon. Ce a descoperit? Ca cele doua companii sunt intr-un razboi intens al preturilor, in care copiile dupa branduri celebre si manipularea recenziilor clientelare joaca un rol important.

Astfel, analiza sursei amintite a scos la iveala urmatoarele:

  • 77% dintre produsele listate pe Amazon seamana cu unele de pe Temu, iar fiecare al zecelea produs este identic; 94% dintre produsele din categoria Fashion & Beauty (imbracaminte, incaltaminte, produse de ingrijire si infrumusetare) de pe Temu sunt identice cu cele de pe Amazon
  • dintre aceste produse care seamana intre ele, 40% sunt mai ieftine pe marketplace-ul asiatic (in medie, cu 13,17 $/produs), iar cele identice au diferente minimale de cost (1%), sugerand ca avantajul cel mai mare al Temu este oferirea de produse alternative, nu identice
  • multe produse de pe Temu seamana cu unele ale unor branduri celebre si au adesea logo-ul blurat sau ambalajul modificat
  • Temu ofera reduceri mai mari si mai dese – pana la 98% in anumite categorii (fata de 67%, in cazul Amazon); gigantul e-commerce american ofera constant preturi mai mici (cu 12%, in medie) decat rivalul chinez in categoria Auto
  • Amazon detine avantajul increderii clientilor – produsele vandute de ei au (in medie) 50.000 de recenzii fiecare; comparativ, pe Temu media este de 2.500 de review-uri
  • pe Temu dispar frecent recenzii, iar produsele care aveau rating mig sunt reincarcate pe platforma, pentru a insela consumatorii

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply