Targetari identice la doua campanii Facebook?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna ziua,

Am nevoie de sfaturile voastre. Eu reprezint o companie de produse cosmetice, iar in momentul de fata am in derulare patru campanii pe facebook /conversie si voiam sa va intreb daca folosesc aceeasi audienta la doua dintre ele, exista posibilitatea ca cele doua campanii sa devina competitoare la costul/conversie ?

Mentionez faptul ca am incercat sa creez audiente de remarketing cu adresele de e-mail din site, look alike, una mai broad cu targetare pe interese, dar acum mi se solicita mai multe campanii si nu voi avea cum sa mai evit folosirea aceleiasi audiente, asadar ce ma sfatuiti sa fac? Este ok sa las mai multe campanii cu aceasi audienta?

Va multumesc tare mult pentru ajutor, astept cu interes raspunsurile voastre.

Deschis 0
Analiza campaniilor Campanii in Social Media PPC & Adwords Ana 2 ani 4 raspuns 673 vizualizari 0

Răspunsuri ( 4 )

  1. Utilizand aceleasi audiente in doua campanii cu aceleasi set up, iti cresti costurile artificial. Din punctul meu de vedere nu ar trebuii sa procedezi astfel

  2. Nu se aplica acea canibalizare ca in cazul Google si nu iti vei creste costurile artificial, ci doar iti va incetini livrarea pentru campaniile (targetate pe aceeasi audienta) cu Relevance Score mai mic.

    Vei gasi asta in Facebook Help Center.

    Imi pare rau ca nu-ti pot da linkul, n-am reusit sa-l gasesc acum.

  3. Da,clar o sa ai parte de overlapping
    Decat sa dai banii pe 2 campanii cu aceiasi targetare, mai bine nu mai faci a doua targetare.

  4. Poti face urmatoarele lucruri:
    – creezi o campanie fara interese, aplici celelalte criterii precum varsta sau zona demografica, dar nu pui interese (vei vedea ca vei obtine rezultate si in acest mod)
    – separa campaniile pe zone geografice (ex:primele 10 orase ca numar de utilizatori si urmatoarele 10)
    – separa campaniile pe varsta (18-24,25-34, etc)
    – optimizeaza campaniile existente, separa audientele care au rezultate foarte bune de cele care au rezultate mai putin bune, si incearca sa explorezi in aceasta zona care nu iti aduce rezultate foarte bune

Lasă un răspuns