Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Target: vanzari online cu 29% mai mari, in 2019

Target, al optulea cel mai mare retailer din SUA, a avut vanzari digitale mai mari cu 20% YoY in Q4, cu 29% mai mari in tot anul fiscal 2019 (incheiat pe 2 februarie), iar magazinele fizice au indeplinit 4 din 5 comenzi virtuale, citim pe digitalcommerce360.com. In intregul an fiscal 2019, pe Internet au avut loc 8,8% din totalul vanzarilor. In Q4, vanzarile Target totale au crescut cu 1,8% YoY (pana la 23,133 miliarde $), venitul operational a crescut cu 7,3% YoY (pana la 1,198 miliarde $), iar venitul net a crescut cu 4,4% YoY (pana la 834 milioane $). In tot anul fiscal, vanzarile totale au crescut cu 3,6% YoY (pana la 77,130 miliarde $), venitul operational a crescut cu 13,3% YoY (pana la 4,658 miliarde $), iar venitul net a crescut cu 11,7% YoY (pana la 3,281 miliarde $).

Target a transmis ca mai multi cumparatori online aleg una dintre cele 3 optiuni de livrare in aceeasi zi (in magazine, pickup in parcare si livrare via Shipt – serviciu platit, cumparat de Target la final de 2017, pentru care clientii platesc un abonament de 99$/an, 14$/luna si trebuie sa comande de minim 35$ pentru a avea livrare gratuita). Primele doua variante sunt cu 90% mai ieftine decat trimiterea unui colet acasa la client. Aceasta optiune de livrare in aceeasi zi a fost responsabila de 80% din cresterea digitala din Q4 si a redus cu 25% per unitate costurile indeplinirii comenzilor online, care nu au mai fost livrate din centre de distributie.

„Dezvoltarea serviciului de livrare in aceeasi zi este sanatoasa pentru profiturile noastre. Comparativ cu trimiterea unei cutii pe o distanta lunga, serviciile de livrare in aceeasi zi sunt mult mai apropiate de economia unei vanzari facute intr-un magazin fizic”, a explicat John Mulligan (Vice-presedinte executiv si COO Target).

Shipt a livrat cu 2,5 mai multe comenzi in anul fiscal 2019 decat in anul anterior. Serviciul de pickup in magazin a crescut cu 50%, iar livrarea in parcare (care s-a extins la 1.750 de magazine, din totalul de aproape 1.900) a crescut cu 500%. 80% dintre comenzile primite pe target.com sunt livrate clientilor in magazine, in jur de 12-15% sunt livrate din centrele de distributie Target, restul fiind indeplinite direct de distribuitori. Clientii care incearca livrarea in parcare cumpara ulterior mai des de la Target, a explicat compania: dupa primul pickup, trei sferturi dintre ei repeta figura in urmatoarele 3 luni, cheltuind pe site cu aproape 25% mai mult.

Leave a reply