Target lanseaza un abonament de 49 $/an, care include livrarea comenzilor online in aceeasi zi
Retailerul american Target va concura cu rivalii Amazon si Walmart, oferind livrare gratuita (in aceeasi zi) a comenzilor online, pentru abonatii noului serviciu Circle 360. Businessinsider.com transmite ca abonamentul va costa 49 $/an si va include livrari nelimitate.
CEO-ul Brian Cornell a transmis ca serviciul Circle 360 va fi lansat pe 7 aprilie si va veni in completarea programului Circle. Lansat in 2019, acesta din urma are acum peste 100 de milioane de membri care viziteaza magazinele de 5 ori mai des si cheltuie de 5 ori mai mult, in medie, decat un client care nu este membru Circle. Pentru 49 $ in primul an (pret promotional), abonatii Circle 360 pot primi produsele comandate online in mai putin de o ora, in unele cazuri. „Costa mai putin de 1 $ pe saptamana sa primesti la usa ta un strop de magie Target”, a transmis Cara Sylvester (Executive Vice President & Chief Guest-Experience Officer, Target).
Target este al saptelea cel mai mare retailer din SUA si momentan livreaza 95% dintre comenzile primite pe website si in aplicatie prin intermediul flotei proprii, din cele 2.000 de magazine fizice si 55 de depozite. Momentan, livrarea in aceeasi zi a comenzilor e-commerce de la Target dureaza 2 ore sau mai putin si presupune un abonament Shipt de 99 $/an (pentru comenzi mai mari de 35 $) sau o taxa de 9,99 $/comanda.
Leave a reply