Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Target cere online idei de la start-up-uri

target-pitch-to-pilot

Saptamana trecuta, Target (al doilea discount retailer din SUA, ca marime, dupa Walmart) a lansat site-ul www.startups.target.com – care se doreste a fi un portal menit sa descopere platforme tehnologice noi menite sa imbunatateasca experienta clientelara in magazinele (fizice si online) ale brand-ului, informeaza startribune.com. Start-up-urile aflate la inceput de drum sunt invitate sa desfasoare programe-pilot alaturi de retailer-ul fondat in 1902, cu sediul in Minneapolis (Minnesota): „Inovati alaturi de unul dintre cele mai puternice brand-uri din retail” este invitatia acestui program intitulat de Target „Pitch to Pilot”. Dureaza doar 15 minute sa completezi un formular de inscriere a unei idei si Target se angajeaza sa iti rapunda in 30 de zile.

Initiativa nu este singulara: la final de septembrie, Target a anuntat parteneriate cu 11 start-up-uri care au participat la un program intensiv de 3 luni desfasurat in parteneriat cu Techstars. Target a realizat astfel de programe in India, in ultimii ani, si va mai gazdui cel putin 2 astfel de sesiuni in anii care vin. Apoi, echipa „Internet of Things” din California a companiei s-a intalnit cu peste 400 de start-up-uri preocupate de produse pentru case inteligente, pentru a le include produsele in magazinul sau experimental din San Francisco – Open House (325 m2 de tehnologii de automatizare si produse smart).

Si Best Buy a lansat recent un program similar, „Ignite”, in cadrul caruia start-up-urile isi pot inscribe produsele pentru o sansa de a le vinde pe site-ul Bestbuy.com.

Raspunde la aceasta intrebare