Target cere online idei de la start-up-uri
Saptamana trecuta, Target (al doilea discount retailer din SUA, ca marime, dupa Walmart) a lansat site-ul www.startups.target.com – care se doreste a fi un portal menit sa descopere platforme tehnologice noi, care sa imbunatateasca experienta clientelara in magazinele fizice si online ale brand-ului, informeaza startribune.com. Start-up-urile aflate la inceput de drum sunt invitate sa desfasoare programe-pilot alaturi de retailer-ul fondat in 1902, cu sediul in Minneapolis (Minnesota): „Inovati alaturi de unul dintre cele mai puternice brand-uri din retail” este invitatia acestui program intitulat de Target „Pitch to Pilot”. Dureaza doar 15 minute sa completezi un formular de inscriere a unei idei si Target se angajeaza sa iti rapunda in 30 de zile.
Initiativa nu este singulara: la final de septembrie, Target a anuntat parteneriate cu 11 start-up-uri care au participat la un program intensiv de 3 luni desfasurat in parteneriat cu Techstars. Target a realizat astfel de programe in India, in ultimii ani, si va mai gazdui cel putin 2 astfel de sesiuni in anii care vin. Apoi, echipa „Internet of Things” din California a companiei s-a intalnit cu peste 400 de start-up-uri preocupate de produse pentru case inteligente, pentru a le include produsele in magazinul sau experimental din San Francisco – Open House (325 m2 de tehnologii de automatizare si produse smart).
Si Best Buy a lansat recent un program similar, „Ignite”, in cadrul caruia start-up-urile isi pot inscribe produsele pentru o sansa de a le vinde pe site-ul Bestbuy.com.
Leave a reply