Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Symphopay si Kapsch sprijina comerciantii, cu solutii integrate de tip self-service

Traim o realitate in care comportamentul de plata a evoluat brusc de la cash catre online si contactless. Daca pana acum cardul era preferat in locul cash-ului doar dintr-un motiv de comoditate, la acesta s-au adaugat si cele legate de siguranta personala si preventie, transmit companiile Symphopay si Kapsch, intr-un comunicat de presa.

In conditiile actuale de diminuare puternica a spatiilor comerciale deschise, ca urmare a masurilor de protejare a angajatilor si clientilor, comerciantii urmaresc sa dezvolte canale alternative de vanzare, precum multiplicarea sau crearea de noi puncte de prezenta adaptate la situatia curenta. Printre acestea, accelerarea solutiilor de tip self-service prin intermediul carora clientilor le este prezentat intreg portofoliul de produse fac parte din strategiile de viitor. In plus, ofertele pot fi complementate cu servicii aditionale precum „reincarcare electronica”, „plata facturi si asigurari” si multe altele. De asemenea, din ce in ce mai populare devin solutiile de tip „self-checkout” (asociate sau nu cu lockere), ce vin cu procese optimizate, scadere substantiala a costurilor asociate si flexibilitate oferita clientilor.

Avand in vedere toate aceste lucruri, Symphopay (companie cu experienta de peste 15 ani in industria platilor), Kapsch (subsidiara locala a grupului austriac omonim) si mai multe banci partenere, au dezvoltat o solutie integrata, care poate fi implementata in aproape orice scenariu de business ce presupune plata neasistata a serviciilor/produselor oferite de catre comercianti. Parteneriatul vine cu solutii inovative de sustinere a comerciantilor, in eforturile de mentinere a relatiei cu clientii lor. Astfel, terminalele de plata propuse de Kapsch sunt integrate functional cu platforma Symphopay, beneficiind si de flexibilitatea sistemului de operare Android, care adauga un ecran touchscreen si extinde functionalitatile legate de operarea vanzarilor, fiind astfel pregatite sa raspunda unor multitudini de nevoi de servicii in regim self-service.

Solutiile de plata multi-banca, self-service, self-check-out Symphopay si-au dovedit eficacitatea in showroom-urile eMAG, acolo unde (in colaborare cu Banca Transilvania si Alpha Bank), pentru clientii care opteaza pentru utilizarea automatelor Priority Pay, timpul de efectuare a platii si obtinere a dispozitiei de ridicare a produselor s-a micsorat la o medie de 20 de secunde. Astfel, acestia au posibilitatea de a intra in posesia produselor comandate mai repede, fara a mai astepta la casierie.

„La fel cum comertul online a extins afacerile in ultimii 15 ani, la fel putem spune ca, de acum, punctele de vanzare de tip kiosk sau self-service vor creste vanzarile la costuri mult mai mici”, transmite Daniel Nicolescu (CEO Symphopay). „La fel ca oricare dintre activitatile economice, comertul se afla in fata unor provocari deosebite in aceasta perioada. Minimizarea interactiunii cu clientul coroborata cu asigurarea unei experiente complete de cumparare, cu posibilitatea extinderii serviciilor si produselor oferite, vor sprijini companiile din retail sa se pozitioneze mai bine in relatia cu cei pe care ii deservesc. Prin eforturile de inovare, echipa Kapsch a construit o solutie care impreuna cu platforma Symphopay sporeste calitatea interactiunii dintre cumparatori si comercianti”, completeaza Liviu Bozga (Director General Kapsch Romania).

Leave a reply