Raspunsuri ( 2 )

  1. Sigur ca sunt mai mici, dar nu sunt neglijabile. Vorbeam intr-un alt raspuns despre costurile unui magazin online, despre bugetul din primii ani de zile.

    Totul depinde de obiectivele pe care ni le propunem cand lansam magazinul online.

    Desi costurile sunt mai mici, aveti grija ca nu sunt zero.

  2. Exceptand costurile unui magazin online, ar mai trebui luat in calcul si profitul/cifra de afaceri a unui magazin online, fata de unul stradal.
    Un magazin online se adreseaza unui numar mult mai mare de potentiali clienti, fata de unul fizic.

    Personal, la magazinul STYLEmag pe care il administrez, am incercat ambele variante: Am avut in Oradea un magazin stradal, iar ulterior unul intr-o galerie comerciala. Dupa 3 luni am decis sa inchidem magazinul, si sa ne orientam spre online. Rezultatul s-a vazut inca din prima luna, si anume vanzarile din prima luna dupa lansarea magazinului online au fost de 10 ori mai mari decat cele din magazinul fizic, in cea mai buna luna a lui.

    Desigur, depinde foarte mult si de nisa magazinului. Daca vinzi mobila din lemn masiv, mai putin probabil sa-ti comande cineva din celalalt capat al tarii, decat un client care vine direct la magazin.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.