Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Suedia: starea e-commerce-ului in 2017 (raport)

Suedia a inregistrat o crestere de 4,1% YoY a cifrei de afaceri e-commerce B2C, in 2017, aceasta atingand 14,5 miliarde €. Estimarile anunta o crestere si mai mare in 2018, de 15,4%, pana la 16,2 miliarde €, descoperim in raportul „Ecommerce Report Sweden 2018”, facut public de ecommercewiki.org. Alte cifre interesante din document:

  • 97% din populatia de 9,9 milioane de persoane foloseste Internetul
  • 81% dintre internauti au facut shopping online in 2017
  • in 2017, suedezii au cumparat mai rar online, dar au cheltuit mai mult, in medie
  • principalele modalitati prin care ajung sa cumpere ceva pe Internet – motoarele de cautare (73%), review-uri ale altor clienti (71%), recomandari ale prietenilor/familiei (64%)
  • 89% dintre cumparatorii online au optat pentru magazine virtuale din tara lor, 32% au cumparat din alte tari UE si 25% – din tari externe Uniunii Europene (36% din China)
  • cea mai populara categorie de produse cand vine vorba desrpe comertul transfrontalier este imbracamintea (31%)
  • 67% din populatie foloseste activ social media, iar Facebook e cea mai populara retea sociala
  • Wish e cea mai populara aplicatie de shopping, atat in Apple Store (150.000 de descarcari) si Google Play Store (332.000 de descarcari)
  • majoritatea consumatorilor (62%) se asteapta sa primeasca coletul cumparat online in 2 – 4 zile lucratoare (mai mult decat in alte tari europene)
  • majoritatea (54%) verifica statusul comenzii lor o data/deloc
  • suedezii prefera sa ridice comenzile dintr-o locatie aleasa (36%) sau sa primeasca acasa coletul (30%)
  • cea mai folosita metoda de plata – factura (37%), urmata de cardurile de debit/credit (26%)
  • plata prin Swish a inregistrat cea mai mare crestere, de la 66% (in 2016), la 83% (in 2017)
  • cele mai multe cumparaturi online se fac in continuare de pe desktop/laptop
  • 25% dintre consumatori au folosit o aplicatie de plata mobile in 2017
  • cei mai importanti factori legati de magazinele online sunt oferirea de informatii clare despre produs (spun 97% dintre suedezi), un webshop usor de navigat (94%), functionare optima a motorului de cautare (92%), oferta larga de produse (85%), informatii clare legate de retur (82%) si certificarile de securitate ale magazinului (82%)

Raspunde la aceasta intrebare