Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Suedia: starea e-commerce-ului in 2017 (raport)

Suedia a inregistrat o crestere de 4,1% YoY a cifrei de afaceri e-commerce B2C, in 2017, aceasta atingand 14,5 miliarde €. Estimarile anunta o crestere si mai mare in 2018, de 15,4%, pana la 16,2 miliarde €, descoperim in raportul „Ecommerce Report Sweden 2018”, facut public de ecommercewiki.org. Alte cifre interesante din document:

  • 97% din populatia de 9,9 milioane de persoane foloseste Internetul
  • 81% dintre internauti au facut shopping online in 2017
  • in 2017, suedezii au cumparat mai rar online, dar au cheltuit mai mult, in medie
  • principalele modalitati prin care ajung sa cumpere ceva pe Internet – motoarele de cautare (73%), review-uri ale altor clienti (71%), recomandari ale prietenilor/familiei (64%)
  • 89% dintre cumparatorii online au optat pentru magazine virtuale din tara lor, 32% au cumparat din alte tari UE si 25% – din tari externe Uniunii Europene (36% din China)
  • cea mai populara categorie de produse cand vine vorba desrpe comertul transfrontalier este imbracamintea (31%)
  • 67% din populatie foloseste activ social media, iar Facebook e cea mai populara retea sociala
  • Wish e cea mai populara aplicatie de shopping, atat in Apple Store (150.000 de descarcari) si Google Play Store (332.000 de descarcari)
  • majoritatea consumatorilor (62%) se asteapta sa primeasca coletul cumparat online in 2 – 4 zile lucratoare (mai mult decat in alte tari europene)
  • majoritatea (54%) verifica statusul comenzii lor o data/deloc
  • suedezii prefera sa ridice comenzile dintr-o locatie aleasa (36%) sau sa primeasca acasa coletul (30%)
  • cea mai folosita metoda de plata – factura (37%), urmata de cardurile de debit/credit (26%)
  • plata prin Swish a inregistrat cea mai mare crestere, de la 66% (in 2016), la 83% (in 2017)
  • cele mai multe cumparaturi online se fac in continuare de pe desktop/laptop
  • 25% dintre consumatori au folosit o aplicatie de plata mobile in 2017
  • cei mai importanti factori legati de magazinele online sunt oferirea de informatii clare despre produs (spun 97% dintre suedezi), un webshop usor de navigat (94%), functionare optima a motorului de cautare (92%), oferta larga de produse (85%), informatii clare legate de retur (82%) si certificarile de securitate ale magazinului (82%)

Leave a reply