Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: vanzarile online au crescut cu 18,8% de Sarbatori, in 2019 (raport)

Studiul „Mastercard SpendingPulse” (care analizeaza cumparaturile facute in perioada 1 noiembrie – 24 decembrie si platite cu bani cash sau folosind cardul) a descoperit ca, de Sarbatori, retailerii americani au vandut cu 3,4% mai mult clientilor fata de 2018, citim pe newsroom.mastercard.com. Online-ul a crescut si mai mult, cu 18,8% YoY (un procent mai mare decat cel din 2018, cand cresterea a fost de 18,4%).

„Vanzarile e-commerce au inregistrat un record anul acesta, mai multa lume facandu-si cumparaturile de Sarbatori online. Deoarece Ziua Recunostintei a avut loc mai tarziu ca de obicei, retailerii au oferit mai devreme reduceri omnichannel, in intampinarea cererii consumatorilor pentru cele mai bune oferte pe toate canalele si dispozitivele”, transmite Steve Sadove (Senior Advisor Mastercard).

Principalele cifre interesante din raportul amintit sunt urmatoarele:

  • de Sarbatori, vanzarile pe Internet au reprezentat 14,6% din totalul vanzarilor din retail
  • categoriile de produse care au avut cele mai mari cresteri de la an la an, in online, au fost imbracamintea (+17% YoY), electronicele (+10,7% YoY) si bijuteriile (+8,8% YoY), in timp ce americanii au cumparat cu 6,9% mai mult YoY de pe site-urile magazinelor fizice (care au inregistrat o scadere de 1,8% in vanzarile totale)
  • de Black Friday, 15,4% din totalul banilor dat pe cumparaturi a fost cheltuit online, iar de Cyber Monday procentul a fost de 24,5%

Leave a reply