Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

SUA: tipuri de magazine fizice distruse de e-commerce

us-retail-ecommerce-2018-Q1

In primul trimestru al lui 2018, in SUA, vanzarile e-commerce au crecut cu 16,4% YoY, atingand 123,7 miliade $, scrie wolfstreet.com. Amazon, Walmart, Target si Macy’s vand online cu succes, in ultimii 5 ani cifrele din aceste vanzari dublandu-se. Comertul online concureaza cu anumite sectoare de retail traditional si a reusit chiar sa elimine din peisaj alti retaileri in ultimii 3 ani. Printre acestia din urma se numara magazinele fizice care vand produse sportive, de hobby, carti, muzica, jocuri si jucarii, incaltaminte, electronice si electrocasnice.

US-retail-ecommerce-v-other-brick-mortar-losers-2018-Q1

In H1 2018,vanzarile totale in retail (online si offline, fara baruri si restaurante) au insemnat 1,31 trilioane $ (cu 5,3% mai mult YoY). Doar retail-ul offline a crescut cu 3,4% YoY. Magazinele traditionale care rezista asaltului online, ramanand pe pozitii (benzinariile, dealerii auto, chioscurile de cartier) au avut vanzari de 610 miliarde $ (cu 4,6% mai mult YoY), adica peste jumatate din toate vanzarile retailerilor offline.

US-retail-ecommerce-v-department-stores-2018-Q1

Comparand vanzarile lanturilor de magazine cu cele e-commerce, constatam ca cele dintai sunt intr-o scadere constanta, in ultimii ani, iar cele din urma au crescut vertiginos. Magazinele care populeaza mall-urile se inchid (scriam la inceput de an ca in SUA se vor inchide 12.000, in 2018), iar aceste falimente ajuta doar temporar competitorii din domeniu (alti retaileri offline), procesul fiind unul continuu. De castigat au brand-urile care lucreaza la construirea unei imagini online interesante, in paralel cu prezenta offline – cum face Macy’s.

Raspunde la aceasta intrebare