Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Generatia Z renunta la Facebook. Ce alte 8 industrii urmeaza?

generatia Z

Am scris deja ca tinerii de 18 – 24 de ani (nascuti intre 1995 si 2010, a.k.a. Generatia Z) prefera Snapchat-ul si Instagram-ul in defavoarea Facebook-ului. Expertii in marketing si retail cred ca urmatoarele 8 afaceri vor avea probleme cu membrii acestei generatii (care creste cu Internetul la indemana si ai carei membri sunt pragmatici, deschisi la minte, individualisti si responsabili social, scrie businessinsider.com):

  1. Brand-urile posh, ca Ralph Lauren, Sperry si Vineyards Vines. Considerate de alte generatii drept rafinate si clacice, aceste brand-uri nu sunt deloc populare in randul tinerilor (Piper Jaffray scrie ca market share-ul e de doar 5% in randul acestora). Tineri prefera brand-uri ca Adidas, Vans si Supreme.
  2. Magazinele retailerilor clasici, ca JCPenney, Kmart si Macy’s. Tinerii stiu bine aceste brand-uri, dar nu le considera cool si isi fac cumparaturile la Forever 21 sau American Eagle, ori comanda online de pe site-uri cu un branding digital puternic si preturi mai mici.
  3. Televiziunea prin cablu. In 2017, un sondaj marca AwesomenessTV descoperea ca peste 60% dintre adolescenti ar prefera sa urmareasca 10 ore de cliopuri video pe YouTube decat 10 ore de TV. O treime dintre respondenti au spus ca posturile TV de cablu sunt perfecte atunci cand vrei sa adormi…
  4. Ziare si reviste. Print-ul moare, iar tinerii prefera telefonul/e-reader-ul/social media pentru a afla stiri/a citi (practic, pot afla totul online).
  5. Serviciul de radio personalizat Pandora. Doar 6% dintre membrii acestei generatii au abonamente la Pandora, a descoperit un studiu marca Fluent, preferand Apple Music, Spotify si YouTube Red.
  6. Bunuri de lux traditionale. Crescand in timpul cirezei economice, tinerii din Generatia Z vor sa se mandreasca pe social media cu achizitiile lor, dar nu aleg cele mai scumpe brand-uri, sunt mai frugali – prefera tricourile cu mesaje si insignele simpatice.
  7. Crocs. Celebra incaltaminte nu e deloc pe gustul tinerilor, care prefera produsele TOMS sau Sperry.
  8. Iesitul la restaurante clasice, ca Applebee’s, Olive Garden si IHOP. Generatia Z se exprima prin mancare si prefera cele mai noi tendinte si felurile autentice, gatite in aer liber, in food van-uri.

Raspunde la aceasta intrebare