Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SUA: TikTok va depasi 52 de milioane de utilizatori, pana in 2021

Aplicatia TikTok se poate alatura cu succes aplicatiilor social media utilizate de magazinele online, pentru a ajunge la o noua sectiune de public: dupa ce aproape ca si-a dublat numarul de utilizatori americani in 2019 (cu o crestere de 97,5% YoY, echivalentul a 37,2 milioane de persoane si 18,1% din totalul utilizatorilor de retele sociale), anul acesta va fi folosita de 45,4 milioane de persoane in SUA (cu 21,9% mai mult YoY, echivalentul a 45,4 milioane de persoane si 21,6% din totalul utilizatorilor de retele sociale), iar pana in 2021 va ajunge la un total de 52,5 milioane (cu 15,2% mai mult YoY, echivalentul a 52,2 milioane de persoane si 24,3% din totalul utilizatorilor de retele sociale), informeaza emarketer.com.

Marketerii care isi adreseaza campaniile publicului tanar si foarte tanar se pot orienta cu succes si catre aceasta platforma axata pe filmulete scurte si dinamice, a carei crestere va incepe sa incetineasca din 2022 incolo: conform estimarilor facute de sursa amintita, in SUA, procentele de crestere a numarului de utilizatori TikTok vor fi de 6,9% in 2022 (adica un total de 55,8 milioane de persoane, echivalentul a 25,5% din totalul utilizatorilor de retele sociale), 4,5% in 2023 (58,3 milioane de persoane, echivalentul a 26,2% din totalul utilizatorilor de retele sociale) si 3,4% in 2024 (58,3 milioane de persoane, echivalentul a 26,7% din totalul utilizatorilor de retele sociale). Bottom of Form

„TikTok a avut mare succes in 2019 si este incredibil de popular in randul adolescentilor, momentan. Uniidintre ei petrec mai multe ore pe zi in aplicatie, dovedind cand de mult atrage aceasta prin formatul ei de scrolling video. Dar inca nu are multi fani in randul generatiilor mai mature. Anul acesta (cand peste 1 din 5 pasionati de social media americani vor folosi TikTok cel putin 1 data/luna – n.r.) ne asteptam ca TikTok sa aiba competitie din partea unor jucatori noi (ca Firework) si vechi (ca Instagram si Facebook). In special Instagram-ul este o amenintare serioasa, care a adaugat recent, in Boomerang, efectul de looping asemanator caracteristicilor TikTok. Din multe puncte de vedere, TikTok se afla acum unde era Facebook-ul la finalul anilor 2000 si unde era Snapchat-ul acum 3-4 ani”, explica Debra Aho Williamson (Analist principal eMarketer).

Leave a reply