Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Ikea a cumparat start-up-ul AI Geomagical Labs

Compania suedeza de mobilier, decoratiuni si accesorii pentru intreaga casa Ikea este una dintre primele care a lansat aplicatii de realitate augmentata (AR) – vezi IKEA Place (lansata in 2017, care te ajuta sa plasezi virtual peste 2.000 de produse in propria casa) – si a investit in start-up-uri relevante (ca Livspace, care ofera servicii complete de design interior), pentru a atrage clienti si a creste vanzarile. Recent, a facut un nou pas in domeniu, cumparand Geomagical Labs, un start-up AI fondat in 1997, citim pe techcrunch.com. Suma platita nu a fost facuta publica.

„Pana acum, Ikea a cheltuit peste 200 milioane $ investind in cumpararea a 23 de companii, atat pentru a aduce o contributie pozitiva in acest sector, cat si pentru a-si indeplini viziunea. Vom face asta in continuare. Achizitiile si investitiile nu se vor opri, ci vor creste”, a transmis Barbara Martin Coppola (Chief Digital Officer, Ikea Retail).

Ingka Group (grupul care detine Ikea) va putea acum folosi tehnologiile Geomagical Labs, printre care si primul produs al acestui start-up, care permite unui utilizator sa scaneze rapid o camera, folosind smartphone-ul, sa randeze scanarea intr-o imagine 3D in cateva minute, sa elimine toata mobila din aceasta si sa adauge in loc produsele dorite. Achizitia Geomagical Labs va permite celor de la Ikea sa implementeze sistemul in site-ul si aplicatiile proprii, ajutandu-si clientii sa creeze gratuit vizualizari mai precise ale spatiilor pe care vor sa le decoreze cu mobilier Ikea. Noua tehnologie este superioara instrumentului AR folosit pana acum de compania suedeza.

Asa cum scriam recent, noua strategie e-commerce a celor de la Ikea este axata pe atragerea clientilor de la domiciliu, ajutandu-se de randari 3D si aplicatii AI. Fastcompany.com noteaza ca pandemia COVID-19 va accelera strategia digitala a companiei, care a vandut mai multe birouri, produse pentru copii si produse de organizare a casei. „Ikea a fost invitata in casele oamenilor de foarte multa vreme. In aceasta perioada dificila este cu atat mai important sa fim acolo”, mentioneaza acceasi Barbara Martin Coppola, care a fost angajata acum 2 ani de Inkga Group, pentru a transforma gigantul offline intr-unul online.

Leave a reply