SUA: Temu are mai multi clienti recurenti ca eBay (sondaj)
Gigantul fast-fashion Temu are acum mai multi clienti recurenti ca eBay, in Statele Unite, a descoperit un sondaj marca Omnisend. La mai putin de 2 ani de la lansarea in SUA, Temu a reusit sa depaseasca pionierul e-commerce care exista pe piata de aproape 30 de ani!
Sondajul a fost realizat in luna aprilie, pe un esantion de 4.000 de consumatori din Statele Unite, Marea Britanie, Australia si Canada. Si a descoperit ca 34% dintre respondenti dau o comanda pe Temu cel putin o data pe luna. Prin comparatie, pe eBay fac asta doar 29% dintre americani. Amazon ramane in continuare liderul, la capitolul clienti recurenti: peste 3 din 4 respondenti comanda o data/luna de aici. Cu toate acestea, la nivel mondial, aproape 1 din 5 cumparatori cred ca Temu este principalul competitor al Amazon.
La nivel global, consumatorii au mai multa incredere in gigantul e-commerce fondat de Jeff Bezos decat in Temu, dar tot aleg cea din urma platforma pentru achizitii frecevente, datorita preturilor mici (53%), usurintei utilizarii aplicatiei (31%) si reducerilor speciale (29%). Sondajul a mai descoperit ca femeile fac mai des achizitii de pe platformele asiatice ca Shein, Temu, AliExpress si TikTok Shop, ca 62% dintre clientii Shein din Marea Britanie au cumparat imbracaminte de pe platforma (chiar daca doar 4% dintre ei au incredere in ea) si ca 1 din 7 australieni face achizitii de pe marketplace-urile chinezesti cel putin o data/saptamana!
Leave a reply