SUA: Outlandish a adus shopping-ul de pe TikTok in lumea reala, cu un magazin experiential
Start-up-ul e-commerce Outlandish a deschis un magazin experiential in Santa Monica (California), unde combina livestreaming-ul si cumparaturile fizice, citim pe businessinsider.com. La fata locului, diverse branduri isi vand in timp real produsele via TikTok Shop, dar si vizitatorilor care se afla in magazin, pot primi mostre gratuite si pot interactiona cu sesiunile de live shopping.
Acest „TikTok mall” de doua etaje este amplasat intr-o zona turistica si gazduieste mereu alte branduri, care pot inchiria spatiul deschis cu ora. Pentru a vinde in cadrul acestui magazin experiential, brandurile si influencerii interesati platesc o taxa de management pentru segmentele de live shopping si/sau un procent din fiecare vanzare online.
Conceptul este unul de teleshopping pentru generatia TikTok, fiind inspirat de succesul avut de livestreaming in China, tara de origine a companiei Outlandish. Aceasta a aparut in 2018 si initial era o agentie de shopping social, devenita acum partener oficial al TikTok Shop. Fondatorul si CEO-ul Outlandish (William August) spune ca vrea ca oamenii care intra in cladire sa nu se simta ca intr-un studio de filmare, ci ca intr-un spatiu unde pot avea o experienta interesanta si interactiona cu un livestream.
Lansat in Statele Unite in septembrie 2023, TikTok Shop a castigat rapid tractiune si sesiunile de vanzare live de produse (care ar trebui sa dureze minimum 2 ore, recomanda aplicatia chineza) au ajuns sa genereze vanzari in valoare de peste 1 miliard $/luna, in iulie 2024. Cu alte cuvinte, consumatorii sunt dornici de astfel de experiente de achizitie, deci Outlandish spera sa deschida astfel de magazine experientiale si in Mexic si Spania, in 2025.
Leave a reply