183,4 milioane de americani vor cumpara offline si online, de Ziua Recunostintei (sondaj)
In perioada 28 noiembrie (Ziua Recunostintei) – 2 decembrie (Cyber Monday), 183,4 milioane de americani – un numar record – vor cumpara ceva de la retalierii online si offline, a descoperit sondajul anual realizat de National Retail Federation si Prosper Insights & Analytics. Acesta a fost realizat pe un esantion de 8.135 de adulti. Daca va deveni realitate, estimarea va depasi recordul anterior, din 2023 (182 de milioane de persoane), si va reprezenta o crestere cu 18,1 milioane de americani fata de 2019.
„Chiar daca achizitiile de sarbatori continua sa inceapa din ce in ce mai devreme, unele dintre cele mai aglomerate zile de cumparaturi ale anului sunt in weekendul de 5 zile de Ziua Recunostintei. Consumatorii acorda prioritate cadourilor pentru cei mai importanti oameni din viata lor, iar comerciantii cu amanuntul sunt pregatiti sa ajute clientii sa gaseasca tot ce au pe listele de cumparaturi, la preturi avantajoase, pe tot parcursul sezonului”, a transmis Katherine Cullen (Vice President of Industry and Consumer Insights NRF).
Principalele motive pentru care americanii isi umplu cosul de cumparaturi in acesst weekend extins sunt ofertele de neratat (57%) si traditia (28%). In ciuda acestui numar mare de clienti online si offline, tot Black Friday (29 noiembrie, in SUA) ramane ziua nr. 1 pentru cumparaturi: 72% dintre cei chestionati (131,7 milioane de americani) planuiesc sa achizitioneze ceva, iar 65% dintre acestia vor alege magazinele fizice. Pe locul doi se plaseaza Cyber Monday, care va atrage 39% (72,3 milioane) dintre respondentii care au o lista de cumparaturi. 58% dintre consumatori au inceput sa cumpere produse pentru cadourile de final de an din prima parte a lunii noiembrie. In medie, americanii au cu mparat deja un sfert dintre cadourile planuite.
„Cumparatorii mai tineri sunt mai dispusi sa profite de ofertele de weekend de Ziua Recunostintei, in acest an: 89% dintre tinerii de 18-24 de ani planuiesc sa faca cumparaturi in weekend. Aspectul social al cumparaturilor de sarbatori este, de asemenea, atragator pentru aceasta grupa de varsta si acestia aleg sa faca shopping ca activitate de grup, de care te poti bucura alaturi de prieteni si familie (20%)”, a explicat Phil Rist (Prosper Insights & Analytics Executive Vice President of Strategy).
Leave a reply