SUA: 11 retaileri de top offline vs. online (infografic)
In ultimii ani, competitia dintre afacerile online si cei offline (traditionale) s-a incins, iar numele importante din retailul Statelor Unite sunt prezenti in ambele sectoare. Daca ar fi o tara, Walmart ar fi a 28-a cea mai mare economie a lumii, de exemplu, descoperim intr-un infografic realizat de redbrain.com, despre 11 dintre afacerile de top din SUA. Iata ce mai scoate la iveala acesta:
TARGET:
- Offline – venituri de aproape 68 miliarde $, in 2017; 1.829 magazine
- Online – venituri de aproape 3,96 miliarde $; trafic de aproape 126 milioane de persoane (aprilie 2018)
WALMART:
- Offline – venituri de aproape 462 miliarde $, in 2017; 11.718 magazine
- Online – venituri de 15,3 miliarde $; trafic de 386,6 milioane de persoane (aprilie 2018)
COSTCO:
- Offline – venituri de 112,5 miliarde $, in 2017; 741 magazine
- Online – venituri de 4,6 miliarde $; trafic de 28,33 milioane de persoane (aprilie 2018)
MACY’S:
- Offline – venituri de 19,53 miliarde $, in 2017; 669 magazine
- Online – venituri de 5,3 miliarde $; trafic de 60,57 milioane de persoane (aprilie 2018)
Leave a reply