Strategie de business – sem/adwords

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna ziua. am o intrebare
Pe nisa de produse restransa de IT&C am in vedere ca target de trafic sa spunem 2.000 vizitatori unici ( dau aceasta cifra ca si exemplu):

Care este procentul de conversie prin google adwords ? ( se pastreaza general conversia dintre vizite si clienti cumparatori de 0.5 – 5 % ) sau se imbunatateste prin targetarea lor ?

Am in vedere sa schimb strategie de marketing pe un site de comert electronic care a mers mult pe back link-uri/bannere si comparatoare . Multumesc anticipat pentru raspunsuri !!!

Deschis 0
Key Performance Indicators PPC & Adwords Sebastian Bala 6 ani 2 raspuns 1129 vizualizari 0

Răspunsuri ( 2 )

  1. Salut,

    Ce rata de conversie reprezinta acel 0.5%? Este rata de conversie a intregului site? Daca da, atunci ar trebui sa se compare canalul AdWords cu un canal similar (trafic platit la click ce aduce vizitatori si clienti noi). Spun asta pentru ca daca atu ai o rata de 0.5% pe site, asta include si traficul din brand + direct + newsletter. Aceste 3 canale sunt cele mai performante din punct de vedere rata de conversie. Asta pentru ca se adreseaza unui public ce a mai fost la tine pe site si te cunoaste + clientilor curenti.

    Prin AdWords trebuie sa iei in considerare ca atragi un public nou. Costul de achizitie per client nou este mai considerabil mai mare decat cel pe client vechi (returning customer).

    Nu cred ca iti poate estima cineva o rata de conversie inainte sa se apuce sa ruleze o campanie. Rata de conversie tine foarte mult si de alti factori precum brand-ul tau, cum arata site-ul (usability), pretul produselor, concurenta etc.

    Recomandarea mea este ca in primul rand sa-ti calculezi o rata de conversie mai segmentata pe fiecare canal, apoi sa incepi o campanie AdWords pentru a avea asteptari realiste.

    Sper sa te fi ajutat acest raspuns.

    C.

  2. S-ar putea sa fie site-uri cu rata de conversie de 7-8% in cazul magazinelor nisate pe doar cateva produse. Exemplu un site care vine 1-5 tipuri de medicamente de acelasi tip, insa la gramaj diferit, care are pozitii doar pe segmentul respectiv. In cazul acesta intra lumea care cauta exact tipul respectiv de medicament. Daca mai are si o oferta buna la cumparare (nu vorbesc numai de pret; conteaza si garantia, cost transport, drept de returnare etc.) are sanse la asa ceva.
    In cazul unor magazine mai mari, e destul de greu sa ajungi la o rata de conversie de 1,5-2%

Lasă un răspuns