Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Starea e-commerce-ului in Germania (raport)

germania

Anul 2015 a adus cu sine o crestere de 13,3% pe piata de e-commerce B2C din Germania, care acum valoreaza 59,7 miliarde €, conform unui raport in domeniu realizat de ecommercewiki.org („B2C E-commerce Country Report 2016”). Germania este, prin urmare, a treia cea mai mare piata de e-commerce B2C din Europa, dupa Marea Britanie si Franta. Din raportul amintit, am selectionat cateva cifre relevante, pe care le puteti descoperi mai jos:

  • 89% dintre germani folosesc Internetul (adica 62,9 milioane de persoane), iar dintre acestia 73% cumpara diverse produse/servicii online (adica 51,6 milioane de persoane)
  • fata de 2014, in 2015, numarul de cumparatori online a crescut in tara europeana cu 2,1 milioane de germani, iar suma medie cheltuita de acestia pe Internet a fost de 1,157 €
  • intre 2004 si 2013, cifra de afaceri in e-commerce s-a triplat in Germania (de la 13 miliarde €, a atins 47 de miliarde €), astfel incat in 2016 expertii se asteapta la o cifra de afaceri de cu 12% mai mare fata de anul anterior si la vanzari totale in valoare de 66,9 miliarde €
  • 65% din populatie are un smartphone si cel mai popular sistem de operare este Androidul
  • 15% din vanzarile online au fost realizate pe dispozitive mobile, in anul incheiat
  • PIB-ul german a fost de peste 3 milioane € in 2015, iar „felia” reprezentata de e-commerce a fost de 1,97%
  • cel mai des, germanii cumpara online imbracaminte (la categoria produse) si bilete de avion/hotel (la categoria servicii)
  • numarul site-urilor specializate creste, in detrimentul celor generaliste si tot mai multi retaileri cu magazine offline se muta si in lumea online
  • in conditiile in care doar 25% dintre germani au carduri de credit, cea mai populara metoda de plata in online este transferul bancar (37% din cumparatori o prefera); pe locul doi, se plaseaza portofelele electronice (31%)
  • Facebook este cea mai populara retea de socializare, detinand un procent de 38% din piata de profil

Lasa un raspuns