Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Starea e-commerce-ului in Danemarca, in 2016 (raport)

denmark

Majoritatea danezilor care fac cumparaturi online se documenteaza in legatura cu produsul dorit, avand anumite asteptari legate de livrare – 30% dintre ei vor sa primeasca pachetul in 2 zile lucratoare, reiese din raportul „Ecommerce Report Denmark 2017”, realizat de ecommercefoundation.org. Dar, avand in vedere ca nu toti comerciantii si-au pus la punct livrarea rapida, 43% dintre danezi isi ridica singuri cumparaturile online.

Alte cifre si informatii interesante din raport:

  • 84% din populatia online a facut cumparaturi pe Internet, adica 4,6 milioane danezi
  • cei mai pasionati de e-shopping sunt danezii de 16 – 24 si 35 – 44 de ani, 90% dintre ei facand cumparaturi online
  • PIB-ul danez a fost, in 2016, de 251 miliarde €, iar „felia” reprezentata de e-commerce a fost de 3,23%
  • imbracamintea si incaltamintea sunt cel mai des cumparate produse online (28%), dar cei mai multi bani se cheltuie pe excursii
  • 15% dintre afacerile daneze au vandut online in 2016
  • cei mai mari retaileri online sunt Zalando, Amazon si Saxo.com
  • Facebook e cea mai populara platforma sociala
  • Chrome e cel mai popular browser pe Desktop, Safari – pe mobile
  • in ultimele 3 luni din 2016, 89% dintre danezi au intrat pe Internet pentru a gasi informatii despre produse/servicii
  • 91% dintre danezi nu au cumparat nimic dupa ce au dat click pe o reclama in social media, pe un site sau intr-o aplicatie
  • 54% dintre e-shopperi au intrat pe site-uri de comparare a pretuluidanemarca 1
  • 66% dintre danezi nu au returnat produsul cumparat online
  • cel mai mult, danezii cumpara din impuls imbracaminte, incaltaminte si bijuterii (39%)
  • 32% dintre ei au cumparat transfrontalier in 2016, mai ales in Marea Britanie, iar motivele au fost pretul mai mic si faptul ca gasesc in alte tari produse care la ei nu sunt
  • 45% dintre consumatori au cumparat pe mobile
  • metoda preferata de plata e cardul de debit/credit

Raspunde la aceasta intrebare