Snap Inc. a platit 124,4 milioane $ pentru Fit Analytics
In martie, Snap Inc. (compania care detine Snapchat) a achizitionat start-up-ul berlinez Fit Analytics, iar acum techcrunch.com a aflat cat a costat toata afacerea: 124,4 milioane $. Fit Analytics foloseste AI-ul pentru a ajuta cumparatorii sa-si gaseasca marimea perfecta la imbracamintea si incaltamintea online si pentru a ajuta retailerii cum sa vanda mai mult, prin apelul la instrumente de personalizare si date analytics. Achizitia a fost motivata de dorinta Snap Inc. de a-si extinde serviciile e-commerce.
In luna mai, va avea loc conferinta Snap Partner, in cadrul careia se estimeaza ca mai-marii companiei vor anunta noi caracteristici e-commerce pentru cei 280 de milioane de utilizatori activi zilnic ai Snapchat: printre ele s-ar putea afla instrumente care sa ii ajute sa interactioneze si sa cumpere mai usor cu produsele care apar in aplicatie, in reclame sau in continutul organic (share-uit de alti utilizatori).
Snap nu si-a tinut secret interesul in comertul online: are posturi libere in departamente conexe acestuia si a cumparat si alte companii relevante. Ca app-ul Screenshop, care poate identifica produse shoppable intr-o fotografie si apoi poate construi un catalog custom, de produse similare, pe care le poti cumpara de pe Internet (pe modelul „shop the look” din Fashion). Si ca Ariel AI, care a construit o tehnologie care randeaza rapid o persoana in 3D; aceasta poate fi folosita intr-un mod divers, de la jocuri, la probarea virtuala a hainelor, machiajuli sau accesoriilor. Ambele achizitii au fost facute in 2020, in total Snap cheltuind 204,5 milioane $ pe achizitii.
Leave a reply