Sincronizare gestiune inventar WooCommerce

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Mă interesează dacă există soluții de sincronizare a unui magazin online WooCommerce cu gestiunea și inventarul magazinului offline. Practic dacă există vreo soluție care să îmi emită factură și să modifice inventarul global la o comandă online și totodată să actualizeze stocul online dacă se vinde un produs în magazinul offline. Ar fi excelent dacă ar oferi și posibilitatea facturării mobile, în deplasare.

Mulțumesc!

Deschis 0
Contabilitate & Gestiune Logistica Organizare magazin online Vital Dent 3 ani 7 raspuns 789 vizualizari 0

Răspunsuri ( 7 )

  1. Desigur ca exista!

    In Smart Bill Gestiune Cloud poti sa tii gestiunea afacerii (chiar daca ai mai multe magazine fizice sau online) si care face tot ce ai mentionat tu (inclusiv vanzarea de pe mobil cu posibilitate de printare de facturi si chitante de pe imprimante mobile Datecs – cum fac curierii).

    Avem in lucru pluginul pentru WordPress (la acest moment avem clienti foarte fericiti cu plugin-urile de Magento si Presta), care sper ca o sa fie finalizat in maxim 45 de zile.
    Chiar si fara plugin sincronizarea se poate face prin API-ul Smart Bill.

    Iti poti crea cont gratuit (30 de zile, versiunea full) direct de aici:
    https://cloud.smartbill.ro/inregistrare-cont/gestiune/.

    Intr-o fraza despre Smart Bill: de aproape 9 ani lider in piata softurilor de facturare si gestiune, din 2014 avem versiunea Cloud. Pana in prezent avem peste 32.000 de clienti.

    Te salut si iti doresc un an nou plin de spor, iar pentru orice intrebari iti stau la dispozitie!

    Mircea Capatina
    Co-fondator & Marketing Manager Smart Bill
    mircea.capatina@smartbill.ro

  2. Mulțumesc pentru răspuns. Coincidența e că am făcut deja un cont de test pe SmartBill și chiar eram deja în contact și cu colegii dumneavoastră legat de această temă (extensia woo-commerce). SmartBill pare foarte bun și mă bucur să aud că extensia va fi gata în aproximativ 2 luni, nu aveam informația asta de la colegii cu care am discutat pe mail.

    În ceea ce mă privește probabil ați câștigat un client, să văd și eu cu colegii mei, că nu depinde doar de mine 🙂

  3. Ma bucura aceasta coincidenta 🙂

    Colegii nu ofera informatii despre lucruri care nu se stim cu certitudine ca se vor intampla. Eu v-am oferit informatia “pe surse” si sper ca pluginul sa fie finalizat in cele 2 luni de care am pomenit (nu este dezvoltat in house).

    Va multumesc!
    Mircea Capatina

  4. Buna ziua. O alta solutie ar mai fi CIEL V7. Poate fi sincronizat cu platforma ta de e-commerce si se va face totul automat. Schimbarile din site o sa se reflecte in gestiune si invers. Este o alta idee. O zi faina !

  5. Buna ziua,
    Ma interezeaza cum se leaga CIEL V7 cu platforma e-comerce.
    Exista un plugin? Sau are un API?

  6. Orice program de contabilitate si gestiune se poate lega la magazinul online plus alte platforme de e-commerce simultan (woocomerce, bluegento, gomag, etc.), chiar si la stocurile furnizorilor (cu permisiunea lor) prin intermediul unei interfate programatice (WebAPI) care autimatizeaza procesele de actualizare produse (cantitate, pret, denumire, descriere, poza, etc.) si inserare automata comenzi, clienti noi, direct in ERP (programul de contabilitate si gestiune).

    Daca vrei sa-ti trimit un exemplu de arhitectura sau o prezentare sa vezi despre ce-i vorba, lasa-mi un mail.

    Termenul de implementare al unei asemenea solutii este de aprox 30 zile.

    catalin.semeniuc@arobs.com

    Spor in toate! 🙂

Lasă un răspuns