Sigla Trusted.ro

Intrebare

Va rog sa ma ajutati cu un raspuns – cat se poate de sincer (din experiente / teste, nu de la oameni care lucreaza la acest site sau parteneri)

Cat de mult influenteaza / ajuta sigla Trusted.ro pe un magazin online? Creste rata de conversie?

Va multumesc si as aprecia raspunsuri de la persoane care au aceasta sigla pe site si daca au vazut vreo diferenta in vanzari.

Topic deschis 0
Avantaje magazin online Rba 4 years 2 raspunsuri 112 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 2 )

  1. Salut Rba,

    Nu folosessc sigla Trusted.ro, dar am folosit si folosesc regulat sigle asemanatoare relevante comertului online international.
    Aceste sigle se numesc Trustmarks si sunt folosite pentru a demonstra parteneriate, certificari si acreditari in scopul final de a influenta pozitiv clientul in decizia lui de a cumpara din magazinul tau. Ele au rolul de a inspira clientului incredere si al asigura ca nu va avea probleme daca cumpara de la tine, daca vrea sa schimbe un produs sau vrea un refund. Acest lucru se intampla pentru ca in mintea vizitatorului se creaza o legatura intre firma ta (necunoscuta) si alte firme de renume, pe care vizitatorul le cunoaste si are deja incredere in ele.

    Din experienta, te sfatuiesc sa adaugi cat mai multe Trustmarkuri (ex: Visa, Mastercard, Paypal, Posta Romana, Fan Courier, banci, sigle de companii care testeaza antivirus siteul … orice companie cu care lucrezi si al carei logo este cunoscut si poate influenta pozitiv clientul) – majoritatea sunt gratis. Testeaza pozitiile de afisare pe pagina de produs, dar tine-le aproape de (a se citi langa) butonul Ad To Cart si pret ca vizitatorii tai sa “fie obligati” sa le vada.

    Vezi un exemplu aici (ei la au in footer, dar pagina lor de produs este foarte scurta si clientul le vede oricum) – http://www.asos.com/ASOS/ASOS-T-Shirt-With-Cypress-Hill-Print/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4168884&cid=7616&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Black.

    Ca sfat final, nu lua 100% de bun sfaturile altora, chiar daca au testat si au diverse rezultate (mai bune sau mai slabe) cu aceasta strategie (sau cu orice alta strategie). Testeaza-le tu insuti. Pot aparea variatii mari in functie de nisa (ex: o nisa POATE raspunde mai bine la semnul Trusted.ro, alta POATE raspunde mai bine la un logo Paypal sau un logo de genul “100% Satisfactie Garantata”), in functie de profilul vizitatorilor (Trusted.ro POATE prinde mai bine la persoane tinere care au o idee ce reprezinta, pentru un public tech-savy POATE merge mai bine un trustmark SSL (ex: comodo)); pentru o populatie mai inaintata in varsta POATE merge mai bine principiul “As Seen On ….” si listate publicatiile de renume care au scris despre firma/produs) sau chiar in functie de marimea si nuantele de culori al logourilor utilizate (ex: POATE pentru magazinul tau trustmarkurile mici si multe creaza un impact mai mare, POATE putine si mai mari te ajuta mai mult).

    In concluzie, orice raspuns ai primi la intrebarea ta, fa-ti o favoare si testeaza TOATE variantele pentru penru a avea o sansa reala sa iti maximizezi rata de coversie si sa iti diminuezi rata de retur.

    Sper sa te ajute.
    E.

  2. Investeste in marfa buna, variata, bine pozata, promovare la greu, poate o persoana cu studii de comunicare sa iti faca textele, mare atentie la greseli gramaticale, descrieri de produse coerente cu informatii relevante care ajuta procesul decizional ( nu “rochita e fashion” ) si lumea va cumpara. in caz contrar, poti pune o mie de sigle, tot degeaba

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.