Sexy analytics 101 vine in Piatra-Neamt pe 16 iunie
16 iunie 2015, @ Central Plaza Hotel, Piatra-Neamt
Trainigul de 1 zi contine 4 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor.
Nu trebuie sa ratezi acest training daca:
- Esti antreprenor si vrei sa iti cresti afacerea prin intermediul marketingului online.
- Vrei sa stii care este impactul strategiei de Adwords si Facebook asupra afacerii tale.
- Iti doresti o masurare riguroasa a obiectivelor de marketing.
- Vrei sa maximizezi profitabilitatea campaniilor de marketing online.
- Esti incepator si vrei sa asimilezi cat mai multe informatii pe Google Analytics.
Daca te regasesti intr-una din situatiile prezentate mai sus, rezerva-ti un loc la trainingul de Google Analytics, care dupa succesul avut in Bucuresti, vine in Piatra-Neamt pe 16 iunie. Numarul maxim de locuri este de 15 persoane.
Acest curs te va pregati astfel incat sa iti fie clar cum o strategie de marketing se transpune in practica, fie ca vrei sa cresti numarul de cereri de oferta, sa vinzi produse/servicii sau sa ai trafic mare pe un blog.Decide acum sa incetezi cu marketingului bazat pe criterii subiective si obiective vagi. Un marketer de succes ia decizii bazate pe analize riguroase.
Divizat in 4 module a cate 90 de minute fiecare, va fi o calatorie pornind de la prezentarea notiunilor de baza pana la exercitii practice.
Modul 1&2: Notiuni de baza si prezentarea rapoartelor
- Introducere web analytics si prezentarea termenilor de baza (sesiune interactiva);
- Analiza eficientei unei campanii de marketing;
- Implementare corecta Google Analytics;
- Prezentarea rapoartelor principale din Google Analytics (sesiune interactiva – lucram pe conturile participantilor);
Modul 3: Transpunerea teoriei in practica
- Analiza eficientei campaniilor de marketing (partea a IIa);
- Prezentarea indicatorilor de performanta, benchmark-ului international si national si cifre din industrie;
- Optimizarea conversiei pe baza rapoartelor;
- Sesiune interactiva de intrebari si raspunsuri;
Modul 4: Prezentarea noilor rapoarte Google Analytics
- Rapoarte noi introduse in analytics;
- Cohorte in mixul de marketing;
- Multi channel reports/funnels;
- Utilizarea tag managerului;
- Enhanced ecommerce si universal analytics
Nota: Recomandam ca fiecare participant sa isi asigure accesul la contul personal de analytics pe laptopul propriu.
Costul trainingului este de 100 euro + TVA de persoana daca va inscrieti si platiti pana in data de 16 mai. Dupa aceasta data, costul va fi de 120 euro + TVA (pret standard).
Oferta grup: daca se vor inscrie mai multe persoane de la aceeasi companie, vom acorda un discount de la 120 de euro la 100 de euro + TVA (doar in cazul in care inscrierea se va face dupa 16 mai). Daca plata se realizeaza inainte de 16 mai, oferta de grup nu se cumuleaza cu cea early bird. Asadar, indiferent daca sunt mai multe persoane de la aceeasi companie, pretul este cel standard de 100 de euro + TVA.
Trainingul mai include: suport de curs (prezentarea trainerului),2 pauze de cafea si un brunch.
Locatia trainingului este: Central Plaza Hotel
Data: 16 iunie
Persoana responsabila de organizare pe plan local: Dumitrita Luncanu, dumitrita@maiaoutdoor.ro, 0728.10.10.28.
Cum va inscrieti?
Puteti sa va inscrieti folosind formularul de aici: http://goo.gl/forms/WgfPTa9Cpb sau urmand pasii de mai sus.
1) Trimiteti email cu datele de facturare pe adresa liviu.taloi@ecompedia.ro. Pentru persoana fizica transmiteti doar numele si adresa domiciliu.
2) Se va emite factura de 120 euro + TVA, sau 100 de euro + TVA, in functie de data la care va inscrieti si numarul de persoane per firma, asa cum este prezentat mai sus.
3) Imediat dupa plata facturii veti primi o confirmare si un link cu un chestionar foarte scurt, pentru a sti nivelul vostru de pregatire in Google Analytics. Nu va ingrijorati, modulele vor fi prezentate in asa maniera incat veti intelege foarte bine conceptele chiar daca nu aveti experienta in Google Analytics.
Ne vedem la Piatra Neamt, pe 16 iunie si nu uitati ca numarul maxim de locuri este 15 persoane.
Leave a reply