Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Sexy Analytics 101 pentru Incepatori, 23 Martie 2015 @ Connect HUB, Bucuresti

23 martie 2015, @ Connect HUB – Dacia 99, Bucuresti

Trainigul de 1 zi contine 4 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor.

Numar de locuri: 15*
*In conditii exceptionale vom putea suplimenta cu 2-3 locuri
Locatie: Connect HUB, Dacia 99, Cladirea GIREXIM, etaj 4, Bucuresti.

Pot participa antreprenori care au prezenta online si care doresc sa invete cum sa masoare cu rigurozitate rezultatele obtinute in urma eforturilor de marketing.

Vei afla pe baza analizelor din Google Analytics cum sa iti cresti performantele site-ului fie ca obiectivul tau este sa primesti leaduri (cerere de oferta), sa vinzi produse sau servicii (magazin online) sau daca esti publisher si vrei sa ai trafic mare si multe afisari de pagina.

Indicatorul principal a oricarui business (online si offline) este profitabilitatea! Acelasi lucru se aplica si organizatiilor nonprofit!

Masurarea si luarea deciziilor bazate pe analize riguroase si pe cifrele proprii face diferenta dintre un marketing de succes si unul pe baza criteriilor sentimentale sau subiective!

ecompedia_banner-home-11

Nu veni la trainingul Sexy Analytics 101 pentru Incepatori daca:

  • nu vrei sa stii daca pierzi sau castigi bani din adwords sau facebook
  • nu te intereseaza ce reprezinta abrevierile ROI, CPC sau CRO
  • nu te intereseaza evolutia principalelor tale obiective masurabile

Trainingul de 1 zi Sexy Analytics 101 pentru Incepatori va aborda urmatoarele subiecte:

(recomandam fiecarui participant sa-si asigure accesul la contul personal de analytics pe laptop-ul propriu – in sala avem acces la Internet)

modul 1&2: Notiuni Introductive – rapoartele principale

  • ce este si ce nu este web analytics, termeni (sesiune interactiva)
  • analiza eficientei campaniilor de marketing (partea I-a)
  • scurt ghid pentru implementarea corecta si completa a Google Analytics (pentru cei care nu au pus codul pe site, sau nu l-au pus corect)
  • rapoartele principale din Google Analytics (sesiune interactiva – lucram pe conturile participantilor)

modul 3: Partea a II-a – Exercitii

  • exercitiu pe analiza eficientei campaniilor de marketing (partea a II-a)
  • prezentare KPI’s (indicatori – key performance indicators), benchmark international si national, cifre din industrie
  • exercitiu pe optimizarea conversiei plecand de la cifrele din rapoarte pana la analiza paginilor de destinatie (segmente, rapoarte personalizate etc)
  • Intrebari si raspunsuri pe probleme concrete (sesiune interactiva)

modul 4: Rapoarte noi in Google Analytics (2014)

  • noile rapoarte din zona de social media
  • segmente in timp, analiza cohortelor in mixul de marketing
  • multi channel reports (multi channel funnels)
  • implementarea tag manager in 5 minute si avantajele folosirii lui
  • enhanced ecommerce si universal analytics

Trainigul costa 150 de euro + TVA, iar pentru membri Open Connect, GPeC, TRUSTED, ECOMpedia si “Comert Electronic” costa doar 120 de euro + TVA.

Trainingul include: acces la suportul de curs (prezentarea trainerului), servicii de catering (2 pauze de cafea si un brunch)

Pasii pentru inscriere sunt urmatorii:
1) trimiteti un email cu datele de facturare pe adresa liviu.taloi@ecompedia.ro, indiferent ca e vorba de persoana fizica sau juridica, pentru persoana fizica sa-mi dati doar numele si adresa postala de domiciliu.
2) va emit factura de 150 euro + TVA, sau 120 de euro + TVA daca sunteti membri ai comunitatilor partenere (ECOMpedia, Comert Electronic, Open Connect, GPeC si TRUSTED – am sa va rog sa specificati acest lucru, voi verifica pe grupurile respective).
3) Dupa plata facturii sunteti considerati inscrisi si veti primi de la mine o confirmare si un link cu un chestionar micut, ca sa stiu nivelul vostru de pregatire in Google Analytics. Oricum acest curs este pentru un nivel de baza, ar trebui sa fie ok, sa intelegeti tot ce voi prezenta acolo.
Cel mai urgent este reply-ul vostru cu o confirmare ferma si cu datele de facturare, plus apartenenta la una din comunitatile mai sus mentionate.

PS. In cazul in care vreti sa achizitionati 2-3 bilete pe aceeasi firma, vom aplica reducerea de 30 de euro pe bilet, doar in cazul participantilor care nu sunt membri ai comunitatilor mentionate mai sus. In cazul participantilor membri ai comunitatilor Open Connect, GPeC, TRUSTED, ECOMpedia si Comert Electronic, singura reducere este cea mentionata anterior, de la 150 la 120 de euro + TVA, indiferent de numarul de bilete achizitionate.

Despre Liviu Taloi

Liviu is Co-Founder of the ECOMpedia.ro project and Community Manager for GPeC (Gala Premiilor e-Commerce - Romanian e-Commerce Award Gala). He has over 15 years of experience in online marketing and 10 years in e-commerce. He was, among other past jobs, PR Manager at eMAG. In 2005, he founded a web consulting company specialized in e-commerce and sites evaluation, Web Audit. He is also speaker at conferences and seminars, especially dedicated to electronic commerce, he write articles and market analysis. Skills: e-commerce, site audit, UX, CRO, Analytics, Online Marketing. Taloi has been selected by Cardinal Path to be a regional trainer of Google Partner Academy Programme in Google Analytics. Taloi has also GAIQ - Google Analytics Individual Qualification certification. Liviu TALOI has worked with online shops as eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, e-commerce platforms & full digital agencies as Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, online tourism sites as EXIMTUR, Veltravel, he did usability & conversion rate optmization projects as for BCR - sIT Solutions AT Spardat Gmbh, Bitdefender (USA site), SKIN media, he delivered Google Analytics closed&open trainings as for BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata, Google Partner Academy. In recent years, Liviu Taloi provided expert advice to more than 100 Romanian online stores in e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing. Many of these online companies are now market leaders in their niche.

Follow Me

Leave a reply