Sexy Analytics 101 pentru Incepatori, 23 Martie 2015 @ Connect HUB, Bucuresti
23 martie 2015, @ Connect HUB – Dacia 99, Bucuresti
Trainigul de 1 zi contine 4 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor.
Numar de locuri: 15*
*In conditii exceptionale vom putea suplimenta cu 2-3 locuri
Locatie: Connect HUB, Dacia 99, Cladirea GIREXIM, etaj 4, Bucuresti.
Pot participa antreprenori care au prezenta online si care doresc sa invete cum sa masoare cu rigurozitate rezultatele obtinute in urma eforturilor de marketing.
Vei afla pe baza analizelor din Google Analytics cum sa iti cresti performantele site-ului fie ca obiectivul tau este sa primesti leaduri (cerere de oferta), sa vinzi produse sau servicii (magazin online) sau daca esti publisher si vrei sa ai trafic mare si multe afisari de pagina.
Indicatorul principal a oricarui business (online si offline) este profitabilitatea! Acelasi lucru se aplica si organizatiilor nonprofit!
Masurarea si luarea deciziilor bazate pe analize riguroase si pe cifrele proprii face diferenta dintre un marketing de succes si unul pe baza criteriilor sentimentale sau subiective!
Nu veni la trainingul Sexy Analytics 101 pentru Incepatori daca:
- nu vrei sa stii daca pierzi sau castigi bani din adwords sau facebook
- nu te intereseaza ce reprezinta abrevierile ROI, CPC sau CRO
- nu te intereseaza evolutia principalelor tale obiective masurabile
Trainingul de 1 zi Sexy Analytics 101 pentru Incepatori va aborda urmatoarele subiecte:
(recomandam fiecarui participant sa-si asigure accesul la contul personal de analytics pe laptop-ul propriu – in sala avem acces la Internet)
modul 1&2: Notiuni Introductive – rapoartele principale
- ce este si ce nu este web analytics, termeni (sesiune interactiva)
- analiza eficientei campaniilor de marketing (partea I-a)
- scurt ghid pentru implementarea corecta si completa a Google Analytics (pentru cei care nu au pus codul pe site, sau nu l-au pus corect)
- rapoartele principale din Google Analytics (sesiune interactiva – lucram pe conturile participantilor)
modul 3: Partea a II-a – Exercitii
- exercitiu pe analiza eficientei campaniilor de marketing (partea a II-a)
- prezentare KPI’s (indicatori – key performance indicators), benchmark international si national, cifre din industrie
- exercitiu pe optimizarea conversiei plecand de la cifrele din rapoarte pana la analiza paginilor de destinatie (segmente, rapoarte personalizate etc)
- Intrebari si raspunsuri pe probleme concrete (sesiune interactiva)
modul 4: Rapoarte noi in Google Analytics (2014)
- noile rapoarte din zona de social media
- segmente in timp, analiza cohortelor in mixul de marketing
- multi channel reports (multi channel funnels)
- implementarea tag manager in 5 minute si avantajele folosirii lui
- enhanced ecommerce si universal analytics
Trainigul costa 150 de euro + TVA, iar pentru membri Open Connect, GPeC, TRUSTED, ECOMpedia si “Comert Electronic” costa doar 120 de euro + TVA.
Trainingul include: acces la suportul de curs (prezentarea trainerului), servicii de catering (2 pauze de cafea si un brunch)
PS. In cazul in care vreti sa achizitionati 2-3 bilete pe aceeasi firma, vom aplica reducerea de 30 de euro pe bilet, doar in cazul participantilor care nu sunt membri ai comunitatilor mentionate mai sus. In cazul participantilor membri ai comunitatilor Open Connect, GPeC, TRUSTED, ECOMpedia si Comert Electronic, singura reducere este cea mentionata anterior, de la 150 la 120 de euro + TVA, indiferent de numarul de bilete achizitionate.
Leave a reply