Serviciile FAN Courier, disponibile si in reteaua PayPoint Colet Expres
FAN Courier, companie fondata in 1998 si devenita liderul pietei locale de curierat din 2006 incoace, anunta lansarea serviciul de livrare colete Collect Point, in parteneriat cu reteaua PayPoint Colet Expres, intr-un comunicat de presa. Aceasta noua optiune are drept scop eficientizarea trimiterilor de colete, consumatorii putand sa isi ridice din magazinele de proximitate PayPoint Colet Expres plicuri sau colete trimise prin FAN Courier, la ora dorita. Serviciul a fost lansat, in teste, la inceputul acestui an.
Acum, FAN Courier si PayPoint anunta lansarea oficiala, intr-o prima etapa in Bucuresti, in 160 de locatii, urmand ca pana in toamna sa fie disponibil in cateva mii de magazine de proximitate din intreaga tara. Serviciul poate fi accesat doar pentru colete care au o greutate maxima de 10 kg si comisioanele aferente serviciilor prestate de PayPoint vor fi suportate de FAN Courier, astfel incat serviciul nu are costuri suplimentare pentru clienti.
In plus, reduce considerabil rata de retur a comenzilor, datorita caracteristicilor implementate. Programul extins de lucru al magazinelor de proximitate, posibilitatea de a ridica expedierea in termen de 7 zile calendaristice (in intervalele orare optime pentru client) vor reduce considerabil situatiile in care clientul nu e gasit la adresa, nu poate astepta curierul in intervalul 09:00 – 17:00, solicita alta zi de livrare sau chiar refuza expedierea, acuzand intarzierea in livrare.
„Noul serviciu Collect Point este cea mai potrivita solutie pentru nevoile clientilor, in conditiile dezvoltarii sustinute a pietei de e-commerce si a diversificarii achizitiilor. Statisticile noastre au aratat ca nivelul de satisfactie a clientului creste atunci cand vii cu o solutie viabila, accesibila si usor de implementat. Clientul isi doreste ca expeditia lui sa ajunga la timp la destinatie si sa primeasca in cel mai scurt timp comanda efectuata”, explica Roxana Magopet (Marketing & PR Manager FAN Courier), in comunicatul amintit anterior.
„Consumatorii sunt in cautarea unor optiuni sigure, rapide si flexibile, iar PayPoint Colet Expres ofera o solutie care raspunde optim acestor nevoi, prin proximitatea magazinelor partenere, siguranta si rapiditatea tranzactiilor. Suntem convinsi de succesul de care se va bucura acest serviciu in Bucuresti si lucram intens pentru extinderea sa in toata tara, potentialul fiind urias”, a completat Mugur Dogariu (Managing Director PayPoint Romania).
FAN Courier deserveste cei peste 40.000 de clienti (majoritatea persoane juridice), serviciile de expediere si livrare in sistem „door to door” fiind disponibile la nivel national si international. Cat despre PayPoint, serviciul de plata a facturilor in numerar s-a lansat in Romania in 2008. In prezent, reteaua punctelor de plata PayPoint numara peste 11.000 de terminale, iar compania are incheiate contracte cu 130 clienti din domeniul telecomunicatiilor, al utilitatilor, al serviciilor financiare si nu numai. PayPoint ofera si serviciul de transfer de bani Western Union pe propriile terminale si posibilitatea de a schimba numerar in moneda electronica pentru plati pe Internet (prin semnarea de parteneriate cu paysafecard si Neosurf).
Leave a reply