Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Scoala de iarna GPeC 2024 (7-10 februarie): 19 traineri si 15 sesiuni de cursuri online

Scoala de iarna GPeC – singura serie de cursuri intensive de e-commerce si marketing digital din Romania care se desfasoara exclusiv online – va avea loc pe Zoom, in perioada 7-10 februarie 2024. In cele 4 zile, participantii vor avea acces la 15 sesiuni de cursuri sustinute de 4 traineri internationali si 15 dintre cei mai buni specialisti din Romania. La final, vor afla cum sa-si creasca vanzarile online si cum sa faca marketing digital cu rezultate masurabile.

Nivelul cursurilor este unul intermediar (sunt necesare cunostinte de baza in e-commerce si marketing online). Participantii vor avea acces si la inregistrarile video ale tuturor sesiunilor, pentru a putea aprofunda cunostintele, ulterior. Agenda Scolii de iarna GPeC (cu programul complet pe zile si pe ore) poate fi consultata aici. Taxa de participare este de 349 €, iar inscrierile se fac aici, pana pe 5 februarie.

Cursurile si trainerii Scolii de iarna GPeC:

  • Situatia pietei de e-commerce la zi. Provocari si oportunitati pentru 2024 – Tudor Manea (CEO eMAG), Cornel Morcov (Chief Commercial Officer FAN Courier), Mircea Capatina (Cofondator SmartBill), Flavius Valentin Jakubowicz (Managing Partner JASILL)
  • Growth isn’t Marketing: How to Structure and Scale Your Growth – Daphne Tideman (Growth Advisor, Trainer & Consultant)
  • Cum sa atragi clientii potriviti in eCommerce – Valentin Radu (Omniconvert)
  • Ce-i mai place lui Google in 2024? Maximizarea rezultatelor de marketing prin SEO – Horia Neagu (Fondator Napoleon Digital)
  • Eficientizarea campaniilor de Facebook Ads prin structuri de funnel avansate – Vlad Nita (Fondator & CEO DoAds)
  • Automatizarea productiei de reclame cu AI – Dan Oros (CEO Creatopy)
  • 10 AI Methods for B2B Content Creation, SEO and Analysis – Andy Crestodina, (Cofondator & CMO Orbit Media)
  • 10 Sfaturi pentru maximizarea ROAS din campaniile tale de Performance Max – Anabela Luca (Managing Director AdLemonade)
  • Customising and leveraging GA4 to find key insights and drive growth – Luke Carthy (E-Commerce Expert in Growth, SEO & Conversion)
  • Noutati si vechituri juridice pentru targul de magazine online – Bogdan Manolea (Cofondator TRUSTED.ro & Director Executiv APTI)
  • Digital Marketing/PPC – Sam Tomlinson (Digital Expert, Startup Advisor & Investor)
  • Creste-ti rezultatele din marketing in DOAR 4 pasi – Calin Biris (Marketer, Trainer & Consultant)
  • SEO Trends & Non-trends pentru 2024 – Steffen Heringhaus (CEO five elements digital)
  • 3×5 sfaturi pentru strategia de marketing online in e-commerce – Raluca Radu, (Fondator MTH Digital)
  • Despre Influencer Marketing si amprenta digitala a brandului tau – Cristian China-Birta (Managing Partner Kooperativa 2.0)

Comentariu ( 1 )

  1. […] online. Evenimentele GPeC de anul acesta au luat startul inca din luna februarie, odata cu Scoala de iarna GPeC si GPeC Meetup […]

Leave a reply