Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Marketplace-ul B2B Unfrosen.ro are vanzari de peste 1,2 milioane €, dupa 9 luni de la lansare

Unfrosen.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca a avut vanzari de peste 1,2 milioane €, dupa doar 9 luni de la lansare. Start-up-ul romanesc a fost lansat de Horia Stupu, Serban Buliga si Ciprian Dudulea in martie 2023. Acestia fondau (in noiembrie 2020) primul serviciu de personal styling din Romania, TheOutfit.ro (un start-up de Fashion pe modelul Stitch Fix). Acesta si-a incetat activitatea la finalul anului 2022, iar cei trei s-au reorientat catre aceasta noua afacere.

Unfrosen este un marketplace B2B care vinde stocuri de tip outlet, de imbracaminte, incaltaminte si accesorii. Vanzatorii sunt branduri sau retaileri mari, iar cumparatorii sunt magazine independente, online sau offline. Pana acum, pe platforma s-au creat peste 2.000 conturi de magazine (din Romania, Bulgaria, Ungaria si Grecia) si peste 50 de furnizori si-au inscris stocurile online (inclusiv 3 din top 10 retaileri din Europa si 5 branduri din top 50 global). In prezent, 85% dintre magazinele aprobate sunt offline si 15% vand online. 45% au o cifra de afaceri anuala de pana la 50.000 €, 25% au o CA de 50.000-200.000 €, 22% se situeaza intre 200.000 si 500000 € si doar 8% depasesc 500.000 €.

„Tranzactia pe care o facilitam prin platforma noastra este intre magazinele de Fashion care nu au acces la brandurile de top si companiile mari care vor sa obtina lichiditate rapid si eficient, atunci cand nivelul stocurilor din sezoanele trecute depaseste un anumit prag”, transmite Serban Buliga (Cofondator Unfrosen.ro).

In contextul legislatiei europene recente privind interzicerea distrugerii hainelor nevandute, Unfrosen vine cu o solutie eficienta si sustenabila pentru a prelua aceste produse si a le reintroduce in circuitul economic. Platforma B2B contribuie la crearea unei industrii a modei mai sustenabile, in care hainele nu raman blocate in depozite sau sunt distruse.

„Vrem sa devenim principala platforma unde brandurile si retailerii sa lichideze instant orice produs din sezoanele trecute”, noteaza Ciprian Dudulea (Cofondator Unfrosen.ro). „ Inainte de Unfrosen, aceste tranzactii se intamplau pe WhatsApp, intr-un mod care era complet in afara controlului brandurilor si retailerilor. O asa numita piata gri”, completeaza Horia Stupu (Cofondator Unfrosen.ro).

Cum functioneaza platforma? Furnizorii listeaza produsele si stabilesc regulile de acces pentru magazine: tarile in care vor sa vanda stocul, tipul magazinelor (online sau offline), distanta de la primul mall in care se afla magazinul de brand. In prezent, magazinele interesate de aceste stocuri pot accesa peste 100.000 produse, de la zeci de branduri. Potentialul de adaos este de pana la 800%. Comenzile se plaseaza online si produsele sunt livrate din depozitele vanzatorilor, iar Unfrosen se ocupa de partea logistica, facturare, termene de plata si relatia cu clientii. Toate magazinele care au o firma activa (ce vinde imbracaminte, incaltaminte sau accesorii) pot primi acces pe platforma, in urma crearii unei cereri de aprobare, pe site.

Leave a reply