Sameday preia 24,9% din actiunile Zitec (de la eMAG) si intra in actionariat
Zitec anunta – intr-un comunicat de presa – o schimbare in structura actionariatului: compania de curierat Sameday a preluat pachetul de actiuni de 24,9% detinut de eMAG.ro si a intrat in actionariatul Zitec. Compania de servicii de dezvoltare de software end-to-end isi reafirma astfel angajamentul de a oferi solutii inovatoare si adaptate la o piata logistica din ce in ce mai dinamica, in care digitalizarea este cheia succesului pe termen lung. Tranzactia va fi finalizata dupa obtinerea aprobarii necesare din partea autoritatii de concurenta sub aspectul controlului investitiilor straine directe.
„Schimbarile din domeniul logisticii si curieratului impun adaptari rapide si solutii tehnologice pentru a face fata provocarilor. Cresterea cererii pentru livrari rapide, optimizarea operationala in conditii de crestere a volumului de comenzi si a retururilor, precum si nevoia de trasabilitate si predictibilitate in lantul logistic sunt doar cateva dintre provocarile cu care se confrunta jucatorii din acest sector. Iar Zitec are deja o experienta dovedita si capabilitati solide in sectorul logistic, dezvoltate prin colaborarea noastra de succes cu Sameday, in ultimii sapte ani”, transmite Alex Lapusan (foto, CEO Zitec).
„Intr-un mediu extrem de dinamic si competitiv, este esential sa identificam solutii care sa ne ajute sa operam eficient si sa le oferim clientilor nostri mai multa predictibilitate. Cu ajutorul tehnologiei dezvoltate impreuna cu Zitec am reusit sa imbunatatim si sa dezvoltam servicii care raspund atat nevoilor magazinelor online, cat si celor ale consumatorilor finali. Prin intrarea in actionariat ne propunem sa ne consolidam colaborarea si sa optimizam solutiile de logistica, scalabile la nivel regional”, completeaza Lucian Baltaru (foto, CEO Sameday).
Prin solutiile digitale oferite de Zitec, companiile de logistica pot raspunde eficient provocarilor industriei. Automatizarea proceselor logistice, integrarea cu platformele e-commerce si marketplace-uri si solutiile avansate de tracking ofera clientilor o mai buna vizibilitate si eficienta, crescand satisfactia utilizatorilor finali. De asemenea, platformele de data analytics si AI permit optimizarea fluxurilor de lucru si reducerea timpilor de livrare, aducand beneficii atat pentru companiile de logistica, cat si pentru clientii finali.
Leave a reply