Sameday lanseaza serviciul de retur a comenzilor online la easybox
Compania romaneasca de curierat Sameday anunta, intr-un comunicat de presa, ca pune la dispozitia comerciantilor online si a clientilor acestora serviciul de retur la easybox. In plus, compania ofera magazinelor online care activeaza optiunea pana pe 30 aprilie serviciul de retur cu titlu gratuit (pana la finalul anului). Operatorul retelei de automate de livrare isi propune astfel sa raspunda nevoii de flexibilitate a cumparatorilor online si sa sprijine comerciantii in oferirea de servicii care corespund asteptarilor consumatorilor. Conform unui studiu marca Sameday (din mai 2022), pentru peste 25% din consumatorii online din Romania, easybox-ul este modalitatea preferata de retur.
„Serviciul de retur reprezinta un instrument de consolidare a increderii clientilor in magazinele online si de stimulare a ratei de conversie. Oferirea returului ca beneficiu si nu ca obligatie legislativa, precum si crearea unei experiente facile de retur ajuta la loializarea clientilor. Un client caruia i se ofera flexibilitate in jurul unei comenzi, fara a trebui sa parcurga un traseu dificil, in cazul in care produsul nu corespunde asteptarilor, are mai multe sanse sa creeze conversie si recurenta in achizitie, consolidand astfel increderea in comerciant. Acest serviciu este un beneficiu pe care am dorit sa-l oferim clientilor nostri, convinsi ca numai creand o experienta de client excelenta putem stimula cresterea comertului online”, transmite Elena Stoica (Chief Marketing & Customer Experience Officer, Sameday).
Sameday a creat un proces extrem de usor pentru ca magazinele online sa poate implementa cu succes noul serviciu. Prin integrarea solutiei software dezvoltate in platforma proprie, comerciantii ofera clientilor un flux de retur, in 2 click-uri. Unul dintre marile avantaje ale noului serviciu este posibilitatea returnarii unei comenzi la easybox, chiar daca aceasta nu s-a efectuat prin serviciile Sameday. Practic, indiferent de compania de curierat si metoda folosita pentru livrare, cumparatorii pot opta pentru returul la easybox, daca magazinul online are incheiat un contract cu Sameday si implineste conditiile minime activarii serviciului de easybox.
Dincolo de ratiunile de business, consumatorii finali sunt cei care beneficiaza cel mai mult de pe urma serviciului de retur la easybox. Pentru a-l folosi, acestia trebuie doar sa introduca datele de identificare in formularul standardizat, in baza caruia primesc un cod PIN valabil oriunde in reteaua easybox. Urmatorul pas este sa lase coletul care se doreste a fi returnat in orice locker Sameday, fara a mai fi nevoie de alte documente insotitoare sau alte elemente de identificare a acestuia.
Conform unui studiu comandat de Sameday, pentru 67% dintre iubitorii de cumparaturi online, posibilitatea livrarii la easybox este definitorie in alegerea magazinului de la care fac achizitia. Peste 90% dintre coletele livrate de Sameday vin din online, astfel ca dezvoltarea unui solutii facile de retur, gandite pentru a imbunatatii experienta consumatorului, a fost un pas natural al companiei. Flexibilitatea ridicarii comenzii, la orice ora si din proximitatea casei sau a biroului este principalul motiv pentru care oamenii aleg easybox, urmat de simplitatea si siguranta achizitiei. Toate aceste beneficii se regasesc de acum si in experienta returului, la care se adauga avantajul folosirii oricarui locker, fara a fi selectat in prealabil.
Comentariu ( 1 )
[…] Sameday lanseaza serviciul de retur a comenzilor online la easybox – ECOMpedia […]