Sa aleg o platforma free, open source, sau apelez la dezvoltatori specializati?

Intrebare

Am în plan înfiinţarea unui magazin de vânzări online, încă nu m-am decis asupra profilului, am mai multe idei.
Ce îmi recomandaţi pentru început: să accesez o platformă free pentru crearea site-ului sau să contactez o firmă specializată, care să-mi pună la punct un site profesional, deşi costul va fi destul de mare?

Topic deschis 0
Alegerea platformei MNT 4 ani 7 raspunsuri 36 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 7 )

  1. Ai de citit ceva, tot aici pe ECOMpedia

    1) https://ecompedia.ro/tag-uri/costuri-magazin
    2) https://ecompedia.ro/tag-uri/de-unde-incep
    si
    3) https://ecompedia.ro/?s=cea+mai+buna+platforma&x=0&y=0

    Sper sa te ajute, eu am tot indreptat lumea catre aceste intrebari, si au gasit ce trebuia acolo. Ma gandesc sa fac poate si un articol care sa sintetizeze, insa, daca ai rabdare, ai sa intelegi.

    Rolul unui consultant, este acela de a reduce riscurile ca tu sa incerci pe banii tai solutii pe care ulterior sa le arunci la gunoi.. insa, e vorba de un proces, e vorba de evolutie, poti incepe fix de unde vrei si sa te opresti acolo unde iti doresti sa ajungi.

    Daca nu te sperie munca, atunci ai ajuns in locul potrivit!

    Succes!

  2. Salut. In primul rând cred ca am putea reformula întrebarea astfel: Sa apelez la dezvoltatori de magazine online care folosesc tehnologii open-source sau sa mă îndrept către dezvoltatori care au dezvoltat sau dezvolta software custom.
    Întrebare la care ti-as răspunde open-source din foarte multe motive:
    – daca esti nemultumit de actualul dezviltator îl poti oricând schimba
    – open-source tinde sa fie mult mai sigur, aceste platforme făcând releasuri des si actualizand mereu codul la ultimele cerinte de securitate
    – tinde sa fie mai ieftin
    Mai există o optiune legata de platforme pe care ti-o recomand: Software as a service precum shopmania, shopify, magento go…etc
    In fine sunt solutiile enterprise care devin de multe ori mult prea scumpe din motive evidente.

  3. Depinde cum vrei sa adaugi produsele, care este flux-ul intre tine si distribuitor si cu cine vrei sa-ti faci logistica.

    Este un ERP in spate, un api, un feed, mai multe, flux-ul de comenzi cum vrei sa fie, curieratul ? Cat de mult vrei sa sa automatizezi ?

    Poti incepe cu orice tip de platforma vrei, dar mai trebuie avut in vedere un aspect; cum faci diferenta intre tine si concurenta care deja este in piata .

  4. Salut Marius,

    Opiniile de mai sus reliefeaza in mare parte situatia – fiecare alternativa are avantaje si dezavantaje si, pentru a beneficia la maximum de posibilitatile ei, trebuie folosita in anumite situatii. Aceste avantaje si dezavantaje pot fi evaluate NUMAI in functie de de planul tau de afacere si de ce, cum, cat, cui si cand vrei sa vinzi.

    Te sfatuiesc sa iti schitezi in detaliu toata afacerea pe hartie inainte sa iei decizii legate de tehnologia pe care o vei folosi. Ia in considerare CEL PUTIN urmatoarele aspecte:
    – Cum vei genera trafic (categorii, taguri si colectii pentru SEO, landing pageuri, sisteme de tracking, implementari retele sociale, postari si automatizari, feeduri pentru comparatoare de preturi, RSS, feeduri pentru afiliati, distributie “en-gros” catre alte magazine, dropshipping pentru alte magazine, vanzari off-line, etc …)(
    – Functii de marketing dorite (upsell, cross sell, asezare in pagina de produs, testimonials, star ratings, abandoned shopping cart, AB testing, related items, pop-upuri, mesaje welcome, bannere pe site, etc…)
    – Ce vei face cu clientii dupa ce te viziteaza (retargeting, email marketing, social media, campanii de loialitate, concursuri, etc …)
    – Integrari cu alte servicii (ERP, API, shipping, comtabilitate, facturare, vizualizare comenzi pentru suport, integrare chat, telefon si email … etc)

    De abia dupa ce it construiesti acest plan iti poti pune intrebarea care dintre variantele tehnice existente pe piata este cea mai buna PENTRU TINE (care te ajuta cel mai bine in functie de ce vrei sa faci, care este cea mai ieftina, cea mai rapida la implementari, etc …).

    Daca nu ai cunostintele necesare sa faci un astfel de plan singur, apeleaza la consultanta specializata. Un plan bun pe care sa-l urmezi in urmatorii 3-5 ani este cea mai buna inverstitie pe care o poti face in afacerea ta la inceput!

    Sper sa te ajute.
    E.

  5. Lumea da raspunsuri pentru copaci dar pierde din vedere padurea.
    In primul si in primul rand trebuie sa stii exact ce anume vrei sa vinzi online. Pe urma trebuie sa faci un studiu SWAT si abia pe urma te gandesti ce platforma sa folosesti. Altfel caruta va sta in fata cailor.
    Punct.

  6. Ca sunt “pe problema”: poti alege un autoturism marca matiz cu cutie automata, servodirectie, xenon, piele si alte dotari posibile si imposibile sau, la acelasi buget, poti alege un mercedes fara doarea x,y,z…
    Totul se reduce la buget si la ce pretentii ai de la respectiva platforma.

  7. S-ar putea sa te intereseze raspunsul meu de aici, devine un topic interesant: https://ecompedia.ro/sa-renunt-la-magento-si-sa-migrez-pe-altceva.html.

    La multi ani!!!

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.