Romania: care este relatia influencerilor cu brand-urile (studiu)
Brand-urile care stau excelent la relatia cu influencerii, in Romania, sunt Coca-Cola, Vodafone si Samsung/Lidl/L’Oreal, a descoperit kooperativa.ro, in studiul „Relatia influencerilor cu brandurile”. Acesta a fost realizat pe un esantion de 153 de influenceri de top din tara noastra, in ianuarie 2019. Alte informatii interesante din studiul amintit:
- majoritatea influencerilor romani sunt bloggeri (75,2%)
- majoritatea scriu despre lifestyle (39,2%) sau sunt generalisti (35,3%)
- in 2018, majoritatea (83%) au avut 5-20 campanii platite, iar 83,7% au lucrat de mai multe ori cu acelasi brand
- respondentii spun ca principalele probleme in relatia cu brand-urile sunt brief-urile neclare/prea complicate (20,3%) si plata intarziata (20,3%)
- cel mai bun lucru in colaborarea cu brand-urile sunt oamenii de treaba cu care a colaborat in timpul campaniei (36,6%)
- in 2019, influencerii isi doresc ca brand-urile sa conceapa campanii pe termen lung cu ei, nu doar punctuale (39,2%) sis a fie deschisi si spre noile nume din domeniu (30,1%)
Pentru mai multe detalii despre cum poti intra in posesia studiului complet, intra aici.
Leave a reply