Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

5 lucruri pe care retailerii trebuie sa le stie despre clientii tineri

  1. Stau si online, vin si la magazin. Pentru a fi acolo unde se afla si clientii, retailerii trebuie sa fie prezenti si offline, si online. Un sondaj de opinie din septembrie 2018, marca Roth Capital Partners, a descoperit ca aproape doua treimi dintre americanii din Generatia Y folosesc un amestec de documentare pe Internet si in magazin inainte de a cumpara ceva.
  2. Sunt deschisi comertului social. Ar cumpara ceva vazut pe Instagram, cu un buton de „Cumpara” atasat, spre deosebire de membrii altor generatii, de exemplu. Un studiu de piata marca eMarketer (din decembrie 2018) a descoperit ca 33% dintre ei au cumparat ceva pe social media, iar 29% sunt deschisi ideii de a face asta.
  3. Intra si pe e-mail. Aceasta metoda de a face digital are in continuare rezultate, tinerii apeland la el cand cumpara pe Internet. Un studiu Forter (din noiembrie 2018) a descoperit ca 62,4% dintre americanii de 18-24 si 61,7% dintre cei de 25-34 de ani au intrat imediat in panica, pentru ca nu au primit confirmarea imediata a comezii prin e-mail – cele mai mari procente dintre toate grupele de varsta chestionate.
  4. Sunt pregatiti pentru inovatie. Generatia Y sunt extrem de deschisi noilor tehnologii, care modifica experienta de cumparare. Peste 60% dintre tinerii din SUA si Marea Britanie (luati la intrebari de ViSenze, in iulie 2018) au spus ca ar folosi fara probleme motoare de cautare vizuale, cautand produsul dorit pe baza unei imagini. Un procent mai mic spune „Da” realitatii augmentate (AR) si asistentilor digitali, deci retailerii trebuie sa investeasca doar in unele tehnologii, nu in toate, de-a valma.
  5. Le plac robotii. Sunt mai predispusi sa evite interactiunea umana la punctul de vanzare-cumparare, fata de alte generatii: acelasi studiu eMarketer (din decembrie 2018) indica faptul ca 57% folosesc tot timpul casele self-service la magazinele fizice si doar 7% – ca nu sunt interesati de asa ceva.

Leave a reply