Retailerul evoMAG.ro a bugetat investitii de 500.000 €, in 2023
Retailerul evoMAG.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca va face investitii de 500.000 €, in 2023, de 2,5 ori mai mari decat anul trecut. In 2023, compania va pune accentul pe identificarea de noi canale de vanzare (inclusiv in afara Romaniei), introducerea de noi produse si servicii in portofoliu si cresterea nivelului de documentare a produselor (astfel incat informatiile oferite sa corespunda cat mai bine asteptarilor clientilor).
„Ne vom concentra anul acesta pe imbunatatirea experientei de cumparare a clientilor, punand accent pe calitate, printr-o mai buna documentare a produselor si prin oferirea accesului la un portofoliu mai mare de produse si servicii. Vom fi mai aproape de clientii nostri, prin extinderea prezentei in mai multe canale de vanzari, chiar si in afara tarii, si vom imbunatati procesul de livrare a comenzilor prin implementarea de automatizari la nivelul receptiei produselor”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG.ro).
In 2022, evoMAG a avut o cifra de afaceri de 36 de milioane € si estimeaza, pentru anul acesta, o crestere de 5-10%, intr-un context de piata mai dificil, cu un mediu concurential crescut si multiple provocari la nivel macroeconomic si politic. Portofoliul de produse al companiei a ajuns, anul trecut, la 150.000 de repere, tinta pentru 2023 fiind o crestere de 20%. Platforma online va miza, cu precadere, pe listarea de produse noi in categoriile consacrate (componente PC, laptopuri, accesorii), dar si pe produse noi din categorii care au inregistrat o dezvoltare accelerata in ultimii 2 ani (sisteme fotovoltaice, sport & fitness, vehicule electrice si smart home). Din strategia de dezvoltare de anul acesta face parte si cresterea numarului de salariati, cu 10%
Retailerul online anticipeaza, pentru anul in curs, consolidarea pietei e-commerce locale, intr-un context economic mai dificil. La nivelul industriei, va creste gradul de utilizare a tehnologiei, pentru a oferi o experienta de cumparare personalizata si mai buna pentru consumatori. Acest lucru ar putea include utilizarea inteligentei artificiale (pentru a oferi recomandari personalizate de produse), chatboti (pentru a raspunde la intrebarile consumatorilor) sau realitate augmentata (pentru a permite consumatorilor sa experimenteze produsele inainte de a le cumpara).
Alte tendinte importante care se vor manifesta anul acesta pe piata e-commerce din Romania tin de cresterea importantei serviciilor suplimentare: livrarea rapida, garantie extinsa la produsele achizitionate, accesarea de diferite optiuni de plata, cresterea vanzarilor prin intermediul telefoanelor mobile, cresterea importantei marketingului personalizat, a experientei utilizatorului si a securitatii si protectiei datelor personale.
Comentariu ( 1 )
[…] Unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata online de electro-IT din Romania – evoMAG.ro – a cumparat pachetul majoritar de actiuni al Elefant Online, administratorul elefant.ro, citim pe zf.ro. Valoarea tranzactiei nu a fost facuta publica. In februarie, evoMAG.ro anunta ca a bugetat investitii de 500.000 €, in 2023. […]