Retailerii online britanici vor pierde 128 de milioane £, pe fondul incoronarii noului rege
La 8 luni după ce a devenit rege, Charles al III-lea a fost incoronat, la Westminster Abbey, in cadrul unei ample ceremonii religioase, in fata a aproape 2.300 de invitati. Dar evenimentul plin de fala va aduce pierderi de 128 de milioane £, din perspectiva retailerilor online britanici, conform estimarilor Adobe Analytics, citate de internetretailing.net.
Festivitatile dedicate incoronarii au fost punctate si de proteste, care sunt motivate de costul mare al evenimentului, intr-o tara post-Brexit in care peste 20% din locuitori traiesc in saracie. Iar petrecerile organizate de britanici pentru a marca momentul (cuplate cu recentele sarbatori bancare din Marea Britanie) vor duce la o reducere cu 26,6% a achizitiilor online.
Aceasta scadere estimata de Adobe Analytics va fi cea mai mare reducere YoY a cheltuielilor e-commerce de la Jubileul de Platina al Reginei Elisabeta a II-a (care a marcat cei 70 de ani de domnie ai acesteia): pe 2-5 iunie 2022, scaderea procentuala a fost de 34%, comparativ cu aceeasi perioada din 2021, pentru ca britanicii au abandonat shopping-ul pe Internet si s-au concentrat pe urmarit evenimentele in carne si oase sau la TV si pe petreceri alaturi de prieteni si familie.
Leave a reply