Avon face tranzitia la comertul omnichannel, cu lansarea pe Amazon
Luna trecuta, Avon a inceput sa vanda peste 300 de produse cosmetice si de infrumusetare pe Amazon, anunta internetretailing.net. Este doar inceputul, pentru compania cosmetica aparuta in 1886 si celebra pentru reprezentantii care vand produsele din usa in usa. Avon are planuri mari, apropo de vanzarile omnichannel si spera sa atraga mai multi clienti.
„Este o oportunitate de a ne prezenta produsele in fata unei baze mai mari de clienti, care vor sa se bucure de produse premium, la preturi convenabile, mai ales in timpul acestei crize legate de costul de trai”, a explicat Kristof Neirynck (Managing Director of Western Europe si Chief Marketing Officer, Avon), pentru sursa amintita. Acesta spune ca vanzarile online ale companiei sale sunt aproape de trei ori mai mari decat erau inainte de pandemia COVID-19, care a determinat Avon sa-si accelereze transformarea digitala.
Strategia globala de marketing a companiei americano-britanice include deja progrese semnificative la acest capitol. In partneriat cu Wunderman Thompson Marea Britanie, Avon a creat o noua identitate de brand si se concentreaza pe produsele vedeta din portofoliul propriu si pe vanzarea pe Amazon si pe propriul site (renuntand la celelalte parteneriate online). In plus, a dezvoltat brosuri pentru WhatsApp, instrumente virtuale de testare a produselor si aplicatia AvonON, destinata reprezentantilor. Compania spune ca 30% dintre toate discutiile acestora cu clientii au loc online.
CEO-ul Angela Cretu explica, in 2021, ca Avon vrea sa devina omnichannel integral in urmatorii 3 ani. Compania are in jur de 6 milioane de reprezentanti in toata lumea si care primesc – in medie – un comision de 20% din fiecare produs vandut.
Leave a reply