Raluca Radu (ANSWEAR.ro): „Comertul online din CEE va avea o crestere dinamica, in sectorul de Fashion”
Retailerul online polonez ANSWEAR anunta, intr-un comunicat de presa, care ii sunt principalele obiective pentru 2021, pe cele 7 piete europene in care activeaza (inclusiv Romania): livrarea cat mai rapida, asigurarea unui proces de returnare cat mai simplu posibil, cel mai eficient serviciu pentru clienti si extinderea numarului de branduri din portofoliu.
In timpul pandemiei, multe persoane s-au indreptat catre shopping-ul online din motive de siguranta, ceea ce a dus la cresterea numarului de clienti si vanzarilor de pe ANSWEAR.ro. „Intrucat pe pietele din CEE rata patrunderii comertului online este mai mica fata de Europa de Vest, piata comertului online din aceasta regiune va avea in continuare o crestere dinamica in sectorul de Fashion”, explica Raluca Radu (foto, Country Manager ANSWEAR Romania).
In 2020, din cauza restrictiilor sociale si a distantarii fizice, nu s-au mai organizat concerte, spectacole, evenimente si petreceri. Prin urmare, clientii nu au mai cumparat tinute elegante, precum rochii, costume, camasi sau pantofi cu toc. In acelasi timp, s-a conturat mai mult nevoia de a purta, in casa, haine confortabile (tricouri, pantaloni de trening, leggings, pijamale, lenjerie de corp, papuci si articole de imbracaminte sport). „Preconizam ca tendinta de a purta si cumpara haine confortabile va persista in continuare si de aceea am dezvoltat oferta pentru aceste categorii de produse si pentru sezonul urmator”, mai spune Raluca Radu.
In prezent, in portofoliul ANSWEAR exista peste 400 branduri; in 2021, clientii vor descoperi noi branduri de top si retailerul nu exclude posibilitatea de a adauga si alte categorii, daca acestea se vor potrivi cu business-ul si strategia companiei.
Leave a reply