Proprietarii Kenvelo isi deschid magazin online multibrand
Toamna aduce vesti bune pentru Montecristo Retail Group. In luna octombrie, compania care detine brand-urile de moda Kenvelo, Lee Copper, Time Out si Tom Tailor (in Romania si Bulgaria), investeste in deschiderea unui magazin online pentru toate acestea branduri, informeaza site-ul autohton wall-street.ro.
Pe 20 iunie, la recent desfasurata conferinta Fashion ROute (dedicata industriei textile si retailului de fashion autohton), Philippe Besadoux (CEO Montecristo Retail Group) a declarat ca nu are incredere in mediul online cand vine vorba despre fashion. Si asta pentru ca intr-un magazin fizic, dintr-un mall, cumparatorul se simte mai bine. „Eu nu cred in online. Un consumator are nevoie sa simta mirosul unui magazin si asta nu se va schimba niciodata. Nu poti sa probezi o pereche de jeansi intr-un magazin online. Mentalitatea romanilor este sa cumpere haine din mall, ei prefera sa probeze, sa aiba timp si sa petreaca o zi intreaga in mall, pentru cumparaturi”, a explicat Besadoux.
„Chiar daca nu am incredere in mediul online, vom deschide magazinul online in octombrie”, a mai adaugat acesta, explicand ca site-ul va fi unul multibrand. In ideea ca ofera clientilor o gama mare de produse, sunt mult mai usor de magageriat si pot concura cu marile branduri de fashion, a mai explicat Besadoux.
Montecristo Retail Group a vandut anul trecut imbracaminte in valoare de 38 milioane € si are aproximativ 100 de magazine offline, dintre care 10 sunt mixte, oferind mai multe branduri ale grupului.
Leave a reply