Probleme cu PayU – nefinalizarea procesului de plata cu cardul

Intrebare

Buna

De cand am implementat plata online cu cardul prin PayU pe platforma de Magento, ceva nu este in regula:

– 90% din platile online care se fac din RO se finalizeaza, 10 se ANULEAZA

– 90% din platile online pe care le primesc din strainatate SE ANULEAZA, doar 10 SE FINALIZEAZA

Pur si simplu, cand clientul este redirectionat la finalul comenzii spre pagina de payu i se anuleaza comanda, sau uneori, acestia ajung exact pana la finalul completarii datelor in payu, dar la ultimul click i se anuleaza totul.

Am intrebat si pe cei de la Payu, ei zic ca este problema de la platforma

am intrebat firma cu care lucrez, ei zic ca este de la payu

A mai avut cineva astfel de probleme? Stie cineva unde ar putea fi ,,buba”?

Topic deschis 0
Plati online Sami 4 ani 5 raspunsuri 317 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 5 )

  1. O chestie care imi vine in minte fiindca am patit-o personal de cateva ori sunt cardurile fara 3D secure care sunt des intalnite in unele tari, cum ar fi SUA. Am observat ca PayU respinge astfel de plati. Nu stiu daca e ceva ce pot activa la cerere, stiu doar ca am avut un astfel de card si nu puteam cumpara de nicaeri unde se platea cu PayU.

    E doar o prespunure, pentru un raspuns mai exact as avea nevoie de mai multe detalii. Cere motivul tehnic din ambele parti – ce eroare da, ce se intampla cu plata etc.

  2. Salut,

    Probleme de genul pot sa apara daca nu se introduc datele corecte de card. O rata de abandon de 10% in pagina de plata nu e mare, oamenii se razgandesc. Tu ai facut comenzi? Vezi ce se intampla.

    Ce extensie folosesti? Eu am renuntat sa o mai folosesc pe cea oficiala pentru ca nu am fost multumit. Exista si alte varians

  3. Posibil sa fie de vina platforma.Poate ai o varianta mai veche.Da eroare sau se anuleaza platile?

  4. Conexiunea intre Magento si PayU se face printr-un modul de plata instalat in magento. Exista un modul gratuit pentru PayU http://shop.innobyte.com/payu-lite.html Testeaza cu el si vezi exact de unde sunt problemele. (Eu am dezvoltat un modul similar acum cativa ani dar nu e gratuit).

    Daca unii arunca vina pe ceilalti, roaga-i sa-ti dea mai multe detalii, ca sa poti sa vezi unde e problema. Inclin sa cred ca PayU are dreptate. Lucrez cu ei de la infiintare si nu am avut niciodata astfel de probleme. Nu stiu ce inseamna “comenzi anulate”, ar trebui sa existe si o explicatie pentru anulare.

  5. Foarte probabil ca problema este undeva pe la platforma ta (fie la extensia de PayU, fie la configurarea extensiei, fie la vreo alta extensie care interfereaza cu cea de la PayU etc). Sunt sigur ca nu esti singurul client de la PayU care primeste plati din strainatate, si daca 90% din ele ar esua, sigur ar rezolva problema.

    In plus, daca tot ai plati din strainatate, iti poti activa si plata prin PayPal (direct, fara sa folosesti PayU).

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.