Problema management stocuri

Intrebare

Caz: comanda unui produs de pe un magazin online, primire factura proforma generata automat, comanda mica de vreo 30 lei (pe site este precizat comanda minima 100 lei – dar nu stiu daca are vreo valoare legala). Se anunta telefonic ca acel produs nu mai este pe stoc, clientul face plangere la OPC, ca el vrea acel produs, la acel pret, ca a primit factura proforma si asta presupune automat ca suntem obligati sa-i trimitem acel produs (nu facuse plata sau ceva).

Este intr-adevar obligatoriu in acest caz sa-i trimitem produsul (care intr-adevar nu este pe stoc).

Este caz de OPC daca produsul apare pe stoc pe site, este comandat si se transmite ulterior ca nu este?

Topic deschis 0
Chestiuni legale Mihaela A. 2 ani 2 raspunsuri 29 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 2 )

  1. Clientul are dreptate, e caz de opc. El a fost “înșelat”. L-ai făcut să cumpere chiar dacă produsul nu e pe stoc.
    Poate făcea achiziția pe un alt site unde erau manageri mai serioși.
    Mai mult decât atât ai o clauză care e ilegala. Nu ai voie să conditionezi clientul să cumpere de o anumită sumă…
    Parerea mea e că opc ul trebuie să intervină în cazurile de genul asta unde sunt defavorizați atât clienții cât și concurenta.
    Nu vreau să par lupul moralist, însă nu e ok să artagi clienții pe site cu produse care nu există sau cu stocuri la furnizor care nu sunt actualizate. Nu mai zic de obligativitatea comenzii minime. Un magazin online nu poate să lucreze cu condiții de “Vitan”

  2. Florin, iti dau dreptate. Mi se intampla si mie sa observ cate un produs deteriorat cand e gata de expediere. In mod normal cand introduci stocul esti responsabil de acesta…
    Exista si greseli, exista si clienti care nu inteleg absolut nimic. Insa atat timp cat facem bani din business-ul acesta este normal sa ne asumam unele greseli…

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.