Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Prioritatea in e-commerce? O strategie unificata

commerce priorities

Platforma de cloud commerce Mozu a realizat un sondaj in vara anului trecut („ECommerce Benchmark”), luand la intrebari peste 500 de retaileri nord-americani, pe tema trend-urilor viitoare din domeniu, a initiativelor si prioritatilor lor. Astfel, a tras cateva concluzii legate de principalele directii spre care privesc numele mari din industrie, scrie internetretailer.com.

Intr-o lume in care clientul vrea o experienta de shopping unitara pe toate canalele utilizate, exact asta trebuie sa i se ofere. O strategie de e-commerce unificata – aceasta este tinta in 2016. 78% dintre retailerii luati la intrebari in sondajul amintit spun ca vor sa aiba o platforma de e-commerce uniforma in urmatorii 5 ani.

Astfel, principalele prioritati din e-commerce arata astfel:

  • OFERIREA UNEI EXPERIENTE DE BRAND UNIFORME PE TOATE CANALELE – clientul vrea o experienta de shopping personalizata, instantanee, accesibila si 43% dintre respondenti spun ca aceasta e una dintre prioritatile lor de top; o dovada in plus o constituie faptul ca o treime dintre respondenti (33%) au spus ca e foarte importanta pentru ei si imbunatatirea experientei de shopping sau de navigare pe site/aplicatie a clientilor lor
  • O STRATEGIE COMERCIALA UNIFICATA – oferirea unei experiente uniforme de brand presupune o platforma centralizata de comert (care sa combine magazinele fizice traditionale cu aplicatiile mobile, managerierea comenzilor si relatiile cu clientii) si 29% dintre retaileri stiu asta
  • CRESTEREA TRAFICULUI PE SITE – da, majoritatea tranzactiilor inca au loc in magazinele offline, dar e-commerce-ul e intr-o constanta crestere procentuala; estimarile recente ale Biroului de Statistica american spun ca in al doiea semestru al anului trecut comertul cu amanuntul online au crescut cu 14,1% fata de aceeasi perioada din 2014, in timp ce intregul comert cu amanuntul (online si offline) a crescut doar cu 1% in aceeasi perioada – de asta 29% dintre retailerii intervievati spun ca un trafic din ce in ce mai bun pe site-urile proprii e o prioritate in 2016

Raspunde la aceasta intrebare