Prioritatea in e-commerce? O strategie unificata
Platforma de cloud commerce Mozu a realizat un sondaj in vara anului trecut („ECommerce Benchmark”), luand la intrebari peste 500 de retaileri nord-americani, pe tema trend-urilor viitoare din domeniu, a initiativelor si prioritatilor lor. Astfel, a tras cateva concluzii legate de principalele directii spre care privesc numele mari din industrie, scrie internetretailer.com.
Intr-o lume in care clientul vrea o experienta de shopping unitara pe toate canalele utilizate, exact asta trebuie sa i se ofere. O strategie de e-commerce unificata – aceasta este tinta in 2016. 78% dintre retailerii luati la intrebari in sondajul amintit spun ca vor sa aiba o platforma de e-commerce uniforma in urmatorii 5 ani.
Astfel, principalele prioritati din e-commerce arata astfel:
- OFERIREA UNEI EXPERIENTE DE BRAND UNIFORME PE TOATE CANALELE – clientul vrea o experienta de shopping personalizata, instantanee, accesibila si 43% dintre respondenti spun ca aceasta e una dintre prioritatile lor de top; o dovada in plus o constituie faptul ca o treime dintre respondenti (33%) au spus ca e foarte importanta pentru ei si imbunatatirea experientei de shopping sau de navigare pe site/aplicatie a clientilor lor
- O STRATEGIE COMERCIALA UNIFICATA – oferirea unei experiente uniforme de brand presupune o platforma centralizata de comert (care sa combine magazinele fizice traditionale cu aplicatiile mobile, managerierea comenzilor si relatiile cu clientii) si 29% dintre retaileri stiu asta
- CRESTEREA TRAFICULUI PE SITE – da, majoritatea tranzactiilor inca au loc in magazinele offline, dar e-commerce-ul e intr-o constanta crestere procentuala; estimarile recente ale Biroului de Statistica american spun ca in al doiea semestru al anului trecut comertul cu amanuntul online au crescut cu 14,1% fata de aceeasi perioada din 2014, in timp ce intregul comert cu amanuntul (online si offline) a crescut doar cu 1% in aceeasi perioada – de asta 29% dintre retailerii intervievati spun ca un trafic din ce in ce mai bun pe site-urile proprii e o prioritate in 2016
Leave a reply