Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cat de dispusi suntem sa cumparam pe social media?

trends-for-web2

Shopping-ul social este un domeniu din ce in ce mai discutat, iar compania de analytics Aimia a efectuat o cercetare in acest sens si a descoperit ca aproape o treime (31%) dintre consumatorii care cauta sa cumpere online produse se orienteaza spre retelele de socializare pentru idei, scrie marketingweek.com. Pentru a converti acesti fani in cumparatori, companiile trebuie sa inteleaga de ce stau oamenii pe Facebook, Instagram si Twitter in cautare de idei de shopping, de ce dau Like/Follow: pentru a vedea produsele brand-urilor (56%), pentru a vedea noile lansari (41%); pentru noi idei pe care sa le foloseasca, cu prima ocazie, la shopping (35%); pentru idei noi de cadouri (24%).

Facebook este cea mai populara retea de socializare folosita de oameni (26%), urmata de Instagram (8%) si Pinterest (6%). Daca ar putea cumpara direct produse din social media, oameni spun ca ar prefera sa faca asta pe Facebook (19%), Twitter (10%), Instagram (9%), Pinterest (7%) si Snapchat (5%). „Daca ar fi implementat cum se cuvine, shopping-ul social media ar putea deveni un principal canal de cumparaturi. Publicul mai tanar e in avanpostul trend-ului de shopping social”, crede Jan-Pieter Lips, de la Aimia. Din totalul celor intervievati, tinerii sunt forta majora in domeniul shopping-ului social: o treime (33%) dintre tineri (18-34 de ani) spun ca ar vrea sa cumpere produse direct de pe Facebook, 27% ar prefera Instagram-ul si 20% Twitter-ul. Dar doar 10% dintre persoanele de 54-65 de ani ar vrea sa faca shopping direct pe Facebook.

trends-for-web

Acelasi studiu a descoperit ca grupuri de varsta diferite reactioneaza la imagini diferite, care ii determina sa cumpere: persoanele de 18-34 de ani sunt motivate sa cumpere de pozele cu haine (66%), cadouri (61%) si decoratiuni interioare (58%), in timp ce cele de peste 55 de ani sunt motivate sa cumpere de imaginile cu cadouri (36%), tehnologie (33%) si mancare/bautura (31%).

Studiul a luat la intrebari 2.017 de persoane de peste 18 ani.

Raspunde la aceasta intrebare