Prime Big Deal Days 2025 a adus rezultate neasteptat de bune pentru selleri

In perioada 7-8 octombrie, gigantul e-commerce Amazon a organizat Prime Big Deal Days, cu rezultate neasteptat de bune pentru unii comercianti de pe platforma, conform retailbrew.com. Datele Adobe indica faptul ca cele 2 zile de reduceri dedicate exlusiv abonatilor Prime (si considerate un fel de Prime Day de toamna) au determinat consumatorii sa intre mai devreme in atmosfera cumpararii de cadouri de final de an. In total, pe 7-8 octombrie, americanii au cheltuit 9,1 miliarde $ pe cumparaturi cu amanuntul, cu 7,3% mai mult YoY.
Doi selleri care au avut campanii pe Amazon au stat de vorba cu sursa amintita si spun ca oamenii au cautat oferte bune mai devreme si nu au mai asteptat evenimentele traditionale de reduceri din noiembrie. Pe de alta parte, doua agentii de marketing spun ca au avut clienti cu vanzari mai mari ca de Prime Big Deal Days 2024 (+10-15%, in medie), ca unele branduri au avut discounturi mai mari ca in anii trecuti (de pana la 40%) si ca cel mai bine s-au vandut produsele alimentare, cosmetice, de ingrijire personala si pentru copii.
Conform Numerator, satisfactia consumatorilor apropo de ofertele celor 2 zile, pe Amazon a fost ridicata in cazul a 58% dintre cei chestionati. Foarte bine s-au vandut seturile formate din 4-5 produse cosmetice intr-o cutie-cadou: consumatorii au reactionat bine la astfel de combinatii care creeaza impresia ca primesc produse in valoare de 300 $, pe care platesc doar 100 $.
In perioada 8-11 iulie 2025, Amazon a organizat Prime Day si a generat 24,1 miliarde $, in SUA, cu 30,3% mai multe produse ca de Prime Day 2024 si de doua ori mai mult ca de Black Friday 2024.
Leave a reply