Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Primavara, vanzarile evoMAG.ro cresc cu peste 10%

Primavara aduce un plus de peste 10% in vanzarile totale ale evoMAG.ro, anunta retailerul online, intr-un comunicat de presa. Cresterea vine pe fondul cererii mai mari pentru produsele care presupun realizarea de activitati in aer liber (lucrari de amenajare pentru casa si gradina, miscare, activitati legate de sarbatorile pascale, achizitia de produse de curatenie, de ingrijire personala si de jucarii). Pana pe 25 aprilie, evoMAG.ro are o campanie de reduceri de Paste, ce vizeaza peste 10.000 de produse, cu discounturi de pana la 30%.

In aceasta perioada, cele mai mari vanzari au loc la produsele din categoria Casa, decoratiuni & bricolaj, care inglobeaza peste 10.000 de produse pentru gradinarit, unelte si scule, compresoare si pompe, aparate de sudura, solutii de iluminat, etc. Generatoarele de curent, masinile de tuns iarba, motosapele si aparatele de spalat cu presiune sunt produsele cu cele mai mari volume vandute. Pentru a sustine cresterea categoriei, evoMAG.ro isi propune sa dubleze numarul de produse disponibile de la an la an. Anul acesta, evoMAG estimeaza o crestere de peste 20% a vanzarilor pentru aceasta categorie de produse.

In aceasta perioada, in topul intereselor clientilor evoMAG.ro se afla produsele din categoria Vehicule electrice, vedetele fiind aici din zona de transport urban (in special trotinetele si scuterele electrice, produse revenite in atentia clientilor odata cu incalzirea vremii, dar si ca urmare a scumpirii carburantilor). De asemenea, inainte de Paste, cerere mare este si pentru produsele care pot fi oferite cadou. Cele mai mari vanzari sunt la produsele de ingrijire personala si la dispozitivele wearable – bratari de fitness, ceasuri inteligente, casti, etc.

Retailerul online mai transmite ca diversificarea portofoliului de produse (la nivel general) estenuna dintre directiile strategice, de anul acesta. Luna trecuta, compania a incheiat prima faza din procesul de dublare a ofertei disponibile, adaugand 30.000 de noi produse in site. Totodata, evoMAG.ro a inceput faza a doua a  procesului si estimeaza listarea a 45.000 de noi produse pe site, pana la finalul luni iunie.

Leave a reply